12 Oct 2013
apa yang best dgn aksara A ?

hello shadow .
fulamak nokss .berkurun bertahun berabad berdekad tak mengaktive
si bloggie bersawang berhabuks ni .haha .kesian . kesian kat diri sendiri jugak.
sebb hari perjuangan makin dekat .yes ! kurang sebulan lg from now. Ciss !

whoaaaaaaaaa !

mana dgn pikir pasal subjek yg kena repeat lg. huh ! padan muka. sapa
suruh main-2 . kann ...padan muka aku kannn..
belajar main-2. main- setiap masa. 

sooo. hri ni berenti kejap pikir pasai benda penting lg memeningkan ni.
mari kita sembang pasai benda tk penting pulak .wakakah.
ehhh maluuuu pulok  shayer nak menyebutnya. cuih cuih tuih !!

hahahahaha ~ 

haish heran betul aku .time-2 aku nk habiskan sisa sisa basi kat kolah ni laaa.
ada benda-2 yg membuatkan aku rajin semula nak pergi sekolah .ishhh.
whats that i mean ?~ ahahaha Secret laaa . 
only my friends ja yg tahu .wakakah .cuih.  *hati dicerobohi* betol !!!!
cuih .... dn yg paling meng''annoying'' kan ..... semua nya sama..
takgunes betuls ! (apa yg sama?) haha susah la nk cerita kat sini .
haha shayer ada perasaan malu kat sini .wikikikih ~

ok. semuanya bermula dgn huruf A ...A .... A .... and A .... werhhh .
apa yg cantik and bagus sgt dgn aksara tu nth. whuarhhh.
dn yg paling aku tak boleh blah ... semuanya muda ..wakakakah !
*penyakit keturunan betul*
 the names list is :
 1.Amir
2. Arsyad
3. Akmal


sapa boleh baca... mmg tererr laaa .wakakakah :p.
shayer ni ahli nujum..so ada word yg sini yg anda takkan tahu
⇦past
future⇨