14 Sept 2013
friends 2013

pagi sabtu yang indah :) .
blog ni makin lama makin menyepi .sebb tuan blog dia dh
tak rajin nak mnghupdate ...sebb idea makin pupus .huuu

makin dah besar, makin kureng idea tuk blog ni. ..hiuh .sedih haku!
 . hmmm ..so hari ni nak bebel pasal apa? ha tengok lah ni .

from left : myra, lenka,fika,me,farah,ikma,atin,and shima.

we are 6a3 the gengs a.k.a Sasterarian .hahah .
ni semua satu kelas dgn aku .
ni gambor masa raya kat sekolah hari tu .hahaha . nak jugak diupdatenya.
"raya dah habis, bro" . ...
tengok,skodeng, ushar-2 gambor ni.aku terpikir .ntah nanti
tamat Stpm .boleh jumpa lagi ke tidok ngn semua anak dara ni?
makin lama ,rasa macam makin sayang pulak ngn
bebudak kelas aku ni .... even kitorang tak rapat semua.
tak kamceng sangat . tapi still ok la kan. still
boleh lg nak melawak kasar bagai . terasa tak terasa tu 
ada pernah laaa . normal lh kengkawan kan..
ada yg mngutuk, mencaci ,mengkeji, mengeksloitasi kepala 
hotak hapa bagai ..kan... tu semua dah biasaaa :)

tapi ... dari segi lain ... mmg semua Da Best la.... aku rasa kalau lagi 5 tahun aku duk
dgn dorang .InsyaAllah .boleh dipanggil Sahabat ! . klau la form 6 kena belajar sampai 5 tahun kan best .... boleh teruskan ijazah masa form 6?~
haha . maybe 10 tahun lg .... form 6 akan diperbaharui mungkin ...mungkin
form 6 kerajaan bt lanjutan ke ijazah terus ke kannnn? ..dah tak rugi masa 
belajau tinggi-2... naik form 6 dapat ijazah and terus kerja .
Settle masalah penganggur tanam buah anggur ... 
(ehhh?) hohohoh .....

aku ni dah kenapa ?.tetiba unsur politik plus pendidikan terselit sekali?
berbalik semula pasal bebudak kelas aku . hey ... budak lelaki pun.
ok jugak der . dorang ni ekceli bak manusia keja kat sarkas ja.
sbb tnpa dorang ...sunyilah kelas akuuuu .haha.
sebb dorang adalah .tukang segala tukang, raja segala raja.
raja apa? tukang apa???

tukang bahan,tukang kucai, tukang gelak, tukang perli and
DLL ... raja? 
hahaaha dorang adalah raja tido dlm kelas,raja monteng,
raja tuang kelas,raja balik sekolah awal, and mcm-2 lagi la.haha

kdg-2 aku . aku pun dikucainya! hahahahampehs .yang ni hampehs..
perangai dorang kdg-2 tu seriusly boleh kalahkan budak 9 tahun .
padahal .muka dah tahap boleh jd bapak org .upss .hehe ... 
kdg-2 aku rasa kalau dorang nk masuk tadika balik,,takyah test .
konfem lulus terus ..hhee ..tapi tak semua lah ... hanya beberapa
ekor ja yg berperangai sebegitu . kikih .

even pengetua selalu suka mencari pasal mengenai bebudak upper
six 2013 .tpi aku rasa kawan-2 tetap Da best ! .arhh orang tua tu
mmg suka buat teruk . seriusly aku tak suka pengetua sekolah aku.
dari aku elok-2 respect dia ,sekarang dah tak respect !puii .
(harap dia taktau aku as pelajar kutuk dia) .
hmm . mana ada pelajar yg nak kutuk cikgu kan .tapi dah cikgu tu sendiri
yang membuatkan pelajar kutuk ... apa boleh buat ?!
haha

"cikgu,ada lagi effort yg lebih lembut tuk cikgu ubahkan kami,
bukan sekadar mencari kesalahan semata-2 . dont think that
you are perfect enough"

eh bukan nak kuang hajor . huuuuuuu .
cuma kami as upper six student yg lain turut teraseee ...
hiiii bajet bajet .orang tua tu .

⇦past
future⇨