20 Sept 2013
Dekat.

salam satu Dunia .heheh

hari-hari semakin mencabar . otak semakin serabut, EXAM semakin 
nak menjiran .cheeze ! hadoi .kadang-2 bila aku bermuhasabah diri,
time tgh rajin berfikir sejenak .... bibit-2 insaf and sedar
diri mula terasa. aku akan merasa rajin .YES ! rajin .tapi yg malangnya
sikap rajin tu tak sampai seminggu .-_- .tu betol-2 malang !

bila time aku rajin tu. aah jangan disuruh . kalau boleh satu malam tu 
jugak aku nak khatam semua buku. tafiiii ......... baru suku muka surat.
aku dah menguap . -_- ..* annoying smiley lg .

hm. aku rasa now aku macam dh nampak sikit-2 
target . sasaran . InsyaAllah .aku harap kalau aku dpt result 
yg baguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus .(termasuk result repeat)
aku teringin nak masuk satu universiti yg dekat penang tu .hihi .
alaaa sapa taktau kan ... U paling famous mantap kebabom tu .
yg ranking dia tak penah jatuh tew .hihi .insyaAllah.insyaAllah ....
insyaAllah.... insyaAllah ... aku nak capai cita-2 aku kat situ.


⇦past
future⇨