8 Sept 2013
Dak Pong


 NAMA : Cik cT KetiPong Payong 
JANTINA :  Jantan . *nama ct ??* 
NAMA MENGADA : Dak Pong
HOBI : kencing merata termasuk bilik aku --''
SIFAT : sombong dan berlagak, pandai mengada-2, suka
bt-2 pekak bila aku bebelkan dia -_-, suka membantah, pandai merungut .
DLL .haha

ekceli..... dia ni bukanlah baka sebenar keturunan kuceng-2 aku yg
berlonggok-2 dulo tu .dia baka lain ... ayah aku amik dari kawan dia.
kesiann .dok kt rumah takda kawan....So aku kawan dgn dia laaa ..Si Dak Pong
ni..almaklonglah.. baka keturunan kuceng-2 aku dah tamat ...semua
dah pupussss .sedehhh hakuhhh !~ :''(

tinggallah sekor-2 si dak pong ni menonong sorang-2 kt rumah.
dak pong ni takda lah peramah sgt mcm kuceng-2 aku yg sebelumnya
tuh. tapi ...tetiap malam dia jugak yg teman aku tidooooo kihkih .
wow sweet kata ko ~ . ~


⇦past
future⇨