24 Aug 2013
august have weird

done for trial exam . haha ! giler soklan dia senang kot ...
sebab dia punya soklan yang terlampau senang tu laaa ... aku punya
merepek meraban menjadi-jadi. hoho .apa jadi pn redho ler . *trial je pun &%$@#!*&% -.-

aku rasa cepat gila exam kali nie .eh mmg la cepat .exam dua hr je pun .haha 
maunya tak kelam kelibut aku nak menyetadikan diri aku sendiri . (errr study ye? em)
anyway .... aku tgk kan .. bulan 8 nie banyak betol benda yang
jadi kat aku . haish ... Subhanallah ~
mintak dijauhkan semua syaitonnirojim .... tu ...
and lagi satu benda yang sangat aku perasan . ialah ..benda-2
yang tlh jadi kat aku tu ... mesti jadi time dekat-2 nak exam . Ya Allah ~
dulu-dulu aku tak amik kisah sangat benda-2 annoying macam nie .
tapi dah sllu time exam jeee...duk jadi kat aku . aku mula la rasa
macam tak kena ... sokai~ ada hikmah kot .......

yang penting solat jgn tinggal, nak pegi mana-2 wajib baca ayat kursi,
nak tido wajib baca alfatihah,tiga qul, dan ayat kursi . baca yassin jgn lupa
.atleast sekali seminggu.
mintak Allah jauhkan benda-2 yg buruk .

lagi satu, bulan exam stpm yang bebetol punya pun dah nak dekat .
betol-2 punya nak dekat dah nie... dan aku pun ''Adoiiii'' je bunyinye .
nak kena struggle .tapi aku tak sure struggle yg mcam mana diperlukan
sebab org cakap klau struggle sgt pun .boleh pecah jugak hotak
nie. almaklonglah ...... hotak kita nie sama besau dgn kedua-2 belah penumbuk 
tangan kita jika digabungkan . bila aku cuba test try ... kejap kecik kejap
besor jadinya . em maybe hotak aku tengah bernyutnyut kot . 
memory tak dpt nak save banyak . eh .emm dah termelalut bagai .
hahaha ~

okai .(hari nie aku nak luah banyak sikit la) .okaii .aku rasa kan ..kan ...kan....
aku rasa macam bukan bulan 8 je yg memeningkan,meng''annoy''kan, and 
whatevo.. tafii............. kan ...aku rasa tahun nieee ..tahun 2013 nie yg
aku rasa tak menyebelahi aku . banyak benda aku kesal pasal 
tahun ni... em . tk semua benda yg kita boleh storykan kt org kan ... 
em . byk benda yg aku langsung tak sangka boleh berlaku kt thn nie .
tapi benda-2 nie bukan pasal kengkwan ke apa ke . tapi pasal ...
yg kat rumah . ok ..stop. sampai sini je laaa. :'( 

Daa ~
⇦past
future⇨