27 Jul 2013
koleksi baju raya

selamat berpuasa yang ke-17 hari .hah dah tujohblas ko? 
pejam celik pejam celik dah separuh ko.... baju raya ?
kasut raya, makeup raya? phone raya? mengkome-2 sume 
dah jumpa keee?~

aku tak jumpa lagi laaaaaaaa .... sedih nieee !
kalau jumpa pun,, hmmmmmmm ... memang la banyak yg cantik-2,
tapi takda la yg masuk ke hati aku lagi. aduh donggg~
(dah rupe cari calon suami pulak koooooo) -.-''
eh, dah terpesong ke maksud gatal .
DakAbang-2 hulubalang semua sekor tak balik lagi. adoii
apaler malang sgt ko ni kilaaa oi ?! dah tu,,,,, bulan-2 puasa nie,,
aku dah banyak rasa asyik nak marah-2 je,,,, nak bengang-2 tak tentu pasal.
selalunya time ''moon coming'' je ... ada sapa-2 ke yang nak kena marah
oleh aku???? mehmehmeh ... tengah nak marah nie !!!

nie muka kau, nie muka kauuu !

huarhhhhh.... jum aah layan baju raya yang shanteks nieee
-.-''

alamakkk kooooooooooooooooooo .! $.$

perhhhh superb duperb laahh

tapi semua baju shantek-2 nie takda sgt kt perlis :(


⇦past
future⇨