7 Jul 2013
KEpelikKan shakiloo


perkara tak berapa aneh yang aku baru perasan :
  1. bangun pagi-2, tak boleh nampak panas waktu pagi .kalau nampak .ishhhh-3
  2. tak boleh pakai baju yang kain dia selain kain Jersi .
  3. tak pernah lepas rambut . kena ikat memanjang. -.- *kecuali ''bersiram''.
  4. kalau makan kat rumah,kena baca novel =.= .(tak baca,tak feeling makanan tuh) haha
  5. suka sebut perkataan L.A.P.A.R  masa kat rumah .haha .wajibul!
  6. jarang bercakap masa kat rumah. busang ~
  7. suka berangan sampai tak sedar
  8. khusyuk satu benda,abaikan satu benda .
  9. suka buat-2 pekak masa abang-2 aku panggil .haha .padan muka .malang la korang dpt adik macam aku !
  10. suka merepek dengan anak-2 sedara aku .heehe .
  11. kurang berinteraksi dengan manusia misteri .
  12. suka teringat lawak kawan-2 . #penyakit
  13. suka buat bagi orang jeles .haha *evillaugh
  14. bila bestfriends aku merepek, aku suka menambah kerepekan terlebih dos -.-
  15. suka kawan dengan budak comel-2 saja. ..* giler perasaan*
  16. suka maki dalam hati .siap sumpah-2 bagi mampus. ish-3
  17. pura-2 peramah dgn budak-2 junior -.- . 
  18. malas nak berkisah dengan org .#hado aku kesoh?
  19. suka kumpul duit .*sumber pencarian : jumpa duit dlm kereta abang aku (Y) #RahsiaBesar
  20. selalu tak nampak orang masa jalan *kdg-2 buat-2 tak nampak.

⇦past
future⇨