27 Jun 2013
norshakila

helloww. ..  young guys.

long time no see .

nak kata sibuk.takdalah sesibuk mana . 
pura-2 menyibuk ada lah...menyibuk hal orang lain .haha
sampai diri sendiri yang sakit hati ... huhu .. kesian .
sekarang nie pun tengah makan hati nieee. ..kunyah-2,telan-2 hati tu.

tapi still sakit hati jugak...pedih hati jugak . haha
fadan mukaaaaa . sapa suruh lalai . kan dah kena .

sekarang mood pun dah kelautttt . semua keja tak menjadi .
sekolah pun makin liat ..syaitonirrojimmm !~

setiap seminggu , tak pernah full kehadiran .haha .
penyakit membuta kat rumah makin berleluasa . 
baru-2 nie aku pegi lawat sekolah lama . ada jualan-2 bagai .
haha aku rasa macam orang bodo ja masa tuh . 
kawan dengan budak-2 ..ookai lah tu.
tapi ada pulak hal-2 yang tak sepatutnya aku tahu...

menambah bebal akuuuu laaa . 
ada jugak yang nak kena cebokkkk kot .
duk buat lawak tamil depan aku .hek elleh .macam aku boleh
masuk dengan lawak kau tuh . 

hiiiiihhh .sakitnya hati aku... kalau ikut perangai semula jadi aku .
dah kena pijak kot ''beliau'' tu . mukanye baik kalah  kambing .
perangainyeee menyampah aku tengok , kalah cipan ..haaaa kan dah
kena kutukkk !

haha aku rasa cukup kot masa utk beradik hangkat bagai. 
boleh stop dah kot
gilerrr poyoooo tak tergabanzz . cam bodo jaaa .hoho

dah lah buang karan,buang kredit,buang masa..
buang sampah ..ehhh ? -.-

haha ..bersyukurr...norshakila dah bertemu keinsafan ...haha
keinsafan kerana telah mengumpul hadek-2 palsunya yang dah
sebanyak satu team futsal plus satu team pasukan sorak . oh gediksnya !

p/s : says Ahlan Wasahlan to Ramadhan :)


⇦past
future⇨