26 May 2013
selamat bercuti semester

selamat bercuti-cutian . duaa minggu tooo ..
macam-2 menda boleh buat dlm masa dua minggu tu.
nak bercuti,nak bermalasan,nak tido terus sampai dua minggu ,
nak tido tak bangun-2 dah ...semua boleh buat .nie laa masanya
nak tunjuk segala penyakit malas yang sedia ada tu... 

tambah-2 untuk org yang selalu serabut . 
macam aku haha . 
dah cuti-2 panjang camnie takda sapa pulak ajak keluar. haha.
tapi kalau keluar pun. .. fulus pun memokai ..hapo kesss .

ooh anywayy ..sekarang aku tak boleh nak tido sebab segala
semua suara anak-2 buah kedengaran . aduhh .
maklomlahhh .rumah dah lama tak dengar suara budak-2 ...paling last dengar
 pun 19 tahun dulu ..haha  ... *aku lerrr* 

family abang semua bantai balik ptg tadi . soooo .takda chance lah
utk aku g cuti mandi manda kat langkawi .Cisss.

huaaaarhh .bosan bosan bosan .
mujur aku as form six student niee dapat cuti dua minggu sajes .
kalau jadi budak U ..dua bulan cuti ...*aah memanglah best *
tapiiiiiiiiiiiiiiiiii ...oowooh ..boleh gila jugak cuti lama-2 niee.
lainlah org yang slalu kuat dating-2 nie .... takdalah terasa sangat .hahahaha
geli mak! 


⇦past
future⇨