6 May 2013
sedih tak dapat IPG T_T

waaaaaaaaa .sedihnya hanya Allah yang tahu.

ookaii. sebenarnya aku apply IPG .u know IPG .

INSTITUSI PENGAJIAN GURU

hari nie keluar keputusannya.. So dah nampak feeling sedih tak hengat 
nie...faham-faham je laaa. YA Allah ...
dah dua kali aku apply...langsung tak dapat.
memilih sunggoh! geram aku. huuuu :'(

tak semestinya result SPM aku teruk...aku akan bodoh selamanya..
kalau aku dapat masuk situ.aku belajo
laa betul-2... chance you know chanceeeeeees!
kerasnyerrr hati korang...!

waaaaaa.tengok....... aku sedih nie..memang tahap
lagi sedih dari kesedihan aku masa dapat result SPM.


warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

abang aku mesti dah tahu pasal nieeeeeeeee.
sedih sedih sedihhhhhhhhhhh kesedihann.

patah hati jauh hati semuaaanya ado.
ye arrr.aku dah niat macam-2 kot dalam hati aku.
Errrrrrrrrrrrr tapi niat aku nie tak senonoh sikit...Buroksss

perkara-2 yang tlh diniatkan oleh aku "jikalau" aku
dapat masuk IPG

  1. firstly, of couse laaa aku get out daripada form 6.tu memang dah set dalam kepala hotak dahhhh. salah satu aku apply maktab pun sebab aku benci form 6.
  2. ehem.ehemmm. aku taknak study utk exam trial kalau aku dapat maktab.ye arr.. dalam masa aku duk tunggu result tu,kononnyeee la aku taknak study sebab tak sabar-2 nak masuk maktab ''kononnyerrrrrrrrrrr''
  3. aku nak ambik lesen keretaaaaaaaaaa. :( punah harapan aku
  4. ''aku nak tinggalkan kengkawan form six
ooookai.tu je la kot yang aku ingat .seriusly.semua benda yang kat atas 
semuanya aku nak buat ''jikalau'' ditakdirkan aku dapat 
IPG...owh IPG.... memang ko takda jodoh dengan aku.
sebab abang aku cakap.
sampai umor 20 jeeee.soo sekarang aku dah 19. :'(
soo memang dah kompem-2 nya aku dah takda harapan
kat situ... so...nampak gayanya aku niee memang kena 
study tahap gabanzzzz laaa utk nak masuk U.
utk nak capai cita-2 aku dalam bidang pendidikan. 

ya Allah.... mungkin Allah nak tunjuk jalan lain kat aku.
Dia nak suruh aku study betul-2 lah tu. sebab yesss aku admit
yang aku nie memang seorang yang pemalas
tiada tahapnyaaaa. :(
sebab sebelum nie aku duk harap sangat IPG. so
aku pun....dengan rileks banyak nya tinggal 
sillybus form 6. padan la dengan aku punnnnnnnnnnnn.

sambil aku mengharap tu sambil aku malas.
see. Allah dah tunjuk...... ya Allah... *istigfar* :(

⇦past
future⇨