9 May 2013
Mei is Spoiler

done trial .so ..ookai-2 lah jugak soklan dia. :(
and dah habis exam tu apa lagi .... 
meng''active''kan semula laaa diri di laman sosial facebook
berhabuksssiongg tu..

sekarang dah bulan mei kan..
arggghhhhh.. bulan yang paling aku tak suka sekaliiiiiiiii.
bulan yang spoil.....................
menyerabutkannnnn.
menyakitkan hatiiiii.
dan yang penting sekali 

bulan EXAM

kecuts perutku . bukan takuttt . cuak je
haha
so, tadi bebudak lower six baru daftar hari nie. haha
tapi sikitnya aku tengok. masa tahun aku dulu...
giler bapaknyaaaa..rameeee tak hengat .

haha lower six nanti mesti dapat kelas buruk..muehehe .gelap gelita
pulak tewww ..hehe *takuttttt*

hohoho kaihhhh laaaa.
dah taktau nak update apa lagi...tapi
points aku disini adalah .bulan mei
kurang baik dengan aku . 
 so aku nak blahhhh dulu .

Daa~


⇦past
future⇨