10 May 2013
keserabutan di bilik

meja study waaaa 



setulus tu majalah sekolah Lailatul Shahreen.
borrow daripada Akmal, tapi aku tak reti-2 nak kasi balik.
aahh. biorlah jadi pekasam kat situ .Padan muka kau .! -_-



 SAUDAGAR BESAR DARI KUALA LUMPUR
(sasterooooooo)



keserabutan menjiwai -_-''


TATABAHASA ASAS
(bahasa melayuuuuuuuu)



tapi takpaaaaaa. ada DakPong yang sentiasa menemani aku :)
sayang kau Pong .thankssss ..sebab selalu teman aku study .
thanks sebab selalu kacau aku study dengan bunyi-bunyian yang dihasilkan
oleh kau .
thanks jugak sebab selalu buat aku bengang .bila kau suka 
mintak nasik kat akuuu ..tapi takpaaa .
sebab kau dah balas jasa kau dgn menangkap tikus di rumah.
(hentahlah dari mana wujudnya tikus-2 tak guna tuh)
ookai... semalam dlm pukul 1 pagi Pong dah pecahkan kaca 
kat dapur ... seriusly aku tjaga dari mamai ...gilerrrr
aku taktau apa yang dia korek kat dapor tu...

seb baik takda sakit jantung.kalau tak ...tak kawennnnn aku ! haha


ookaiii yang benar : Norshakilarazali :) haha

 yang tidak benar dari keponakan (anak saudara aku)
haha si Zulaikha hanani . si suka buat muka :*** ..  #kerinduan
⇦past
future⇨