28 Apr 2013
sundayyyy

haiii, ape khabar? sihat? Alhamdulillah. saya kat sini pun
sihat Alhamdulillah...semakin sihat,semakin chubby semakin 
tembambam...debaboom.. hehe maklonglah...
dijaga rapi oleh bapak and abang. sebelum nie dijaga
oleh mak je...

tiap hari dok sumbat burger .maunyer tak besar peruuut.haha
bersyukur laa kita sentiasa sihat. btw hari nie mood seronok plus
gumbira. hahaha 
soo,today is sunday.well as usual, i,m alway woke up with
lazyness and tiredly..haha bangun-2 pagi tengok jam.rasa 
awal lagi..then tido balik..anyway habit aku masa aku bangun
untuk nak continue aku punya tido nie...aku selalu
ubah dari kepala ke kaki.means aku akan tukar posisi tido aku
dimana kepala aku distanbykan ke posisi kaki katil.hahaha...selalu sangat
aku buat macam tu...*lebih nikmat katenyerrrrr* haha

lepas tu bila aku rasa aku dah lewat sangat.otomatik aku 
rasa nak gila.pening semua ada. (lewat yang dimaksudkan disini
adalah pukul 9) yeah...sejak aku resdung-2 nie,,paham-2 je laa.
memang takleh lewat dari pukul sembilan.kalau tak
memang aku rendamkan diri kat dlm bilik air tu... *taktau lah kenapa*

dah mandi semuaaa...settlekan kerja membasoh,menggosok,
menenyeh menonyoh bagai...berehat seketika sambil menikmati kepanasan
dirumah...huhu...memang hampir 15 kali aku mandi dan mandi dan mandi..
hahaaha....
ohhohhohhh ... ptg tadi pegi borong barang jap dengan Encik Specky.
haha first time kot. *punya satu kepalanyer terserlah*
dia nak cari kasut sport.herr..ermm.hampir saploh kali jugak
aku skodeng lutut aku,ye rr..takut hilang.haha
''orang lelaki nie kaki borong jugak ke?''

dah borong memborong tu .apa lagi. cuci mata pekena aircond
laaa.hahaha....
for first time.macam tidak menyangkernyerpunnn.
pegi lepak rumah fika pulak..bergelak bersama kucing-2nya.haha
hahaha..elok sampai rumah.terus cari bestfriendsforever iaitu katil!
dan otak tengah fikir 

" oh buku~oh buku"

haduiyaaaaaaaa....done for little story of sunday ^_____^
⇦past
future⇨