22 Apr 2013
rushing



ollaaaa.
hahaha.malam nie mood bercampuran.macam nasik campur.
sebab.hentah ler.maybe baru settle pbs kot (yeke?)
tapi selalunya mood macam nie
tak kekal lama.haha esoknyee mesti aku
jadi badmood balik.haha #lumrah

well...di malam yang gelap gelita nie.
yang hanya bercahayakan light dari screen lappy.
aku nak berbloggie sekejap.
abang aku dah tido mengeruh .dah sampai Taiwan mungkin.hm.
ayah aku tengah tgk tv.entah cerita apo.
tapi yang aku dengar adalah bahasa cina.haha so, cerita cina lah tu.
mak aku.maybe tengah tido.kot.haha.
kat Langkawi sana.. :'( hmmmm.
nie feeling aku sekarang.rindu kat ibu.

tapi takdalah nak rindu sampai nangis-2 bagai.
cuma sesekali teRteringat.
sejak ibu aku takda kat rumah.aku jadi serba tak kena.
memula ok, rileks.then rasa rushing nak marah dan sebagainya.
kdg-2 rasa macam Pemalas ya Amat Terlampau.
hadui.. yelah.aku nie boleh je nak buat kerja rumah 
bagai tu.tapi problemnya...

kalau aku buat kerja rumah je..otak nie mesti
teringat homework tak homework bagai.
padahal bila bukak buku.bukan nak study sangat.
asyik nak berangan, nak menyanyi jeee. eh eh? haha

hai.untongnya jugak aku takdak adik kan.kalau tak.memang
sumpah adik aku jadi orang gaji aku.

''oh abang.aku harap cepatlah datang jodoh kau.
boleh lah tolong ringankan beban aku.boleh
tolong buat kerja sekolah aku.eh?hahaha
boleh tolong kejutkan kau,tolong masakkan kat ayah.kankan?
haha''

sebut pasal bangun pagi.huuuu.
pagi tadi memang terkejut berok giler aku.
camna lah aku boleh tak sedar alarm bunyik.
padahal tepi telinga je. haish.. rushing gila.
memang tahap tenok aku gelabah.
geram pun ada. mana dengan nak sarong pakai
baju pengawas yang annoying gila tu.benci aku!

padahal aku tido awal kottttttttt. dalam kul aaa
doblas lebih.awal tuuuu.
selalunya aku tido dekat kul 3 lebih.
tapi boleh je bangun pagi.haish.
apa lah yang ada kat hotak aku nieee.

hmm.kalau ikot hati memang aku
nak cerita manjang lagi nie .tapi memory otak
tak dapat detect sepenuhnya. haha .
dah tinggal satu bar lagi batery.so.Daa~ muahaxxtuih!
⇦past
future⇨