9 Apr 2013
produk muka mana yang paling berkesan ya?

haduuuuuui .serabut aku serabut !
makin lama makin menyerabai .huhu .mana dengan PBS
bagai. tapi hampir dah
nak siap pun .hihiks . happy lah sikits .
tak tido malam tau kooo . sampai
demam-2 aku . werh rimas rimas .
demam tu takpa lah .Allah nak bagi demam.
ujian kat aku :) .

tapi yang aku rimas-2 bagai nie sebab 
"masalah kulit''.
:'(

hai kulit kulit .punya makan dalam betul laaa.
nie mesti effect PBS .! -_-
see? punya banyak perkara yang membenci ko PBS oii -.-
aku menyampah dah tau tak.
sebab dah berbagai produk aku guna .tapi cam ntah hapa2 je.
memang lah orang kata tak elok guna banyak-2 produk nie.
tapi dah tak berkesan jugak.teRRRpaksa la
mendedahkan diri untuk nak mencuba produk lain .:(
well . antara produk yang aku pernah guna SELEPAS SPM 
adalah :

almas .
tapi aku nie just guna sabun dia je...sabun cuci muka
.yang set-2 dia yang lain tu aku tak guna .
malass pun ada . tak sempat pun ada .
ye rr .aku kalau kat depan cermin ,nak-2 pulak kalau
guna barang-2 gini..memang berJam-2 aku kepit dengan
cermin tu. (kalau boleh,memang nak masuk dalam cermin tu) -.-''

boleh kata memang aku tabik la almas nie 
sebab berkesan .serius...
tapi :(
bila-2 dah lama-2 .rasa macam dah takda effect pulak .
aku apa lagiiii !! berpaling tadah la -________-


then aku guna

FD Beauty

yang nie tak popular sangat. tapi masa aku beli tu
punya penuh keyakinannya tukang jual cakap

''berkesanlah,ramai orang guna la blablablabla
kepala hotak dia''


then aku pon pura-2 'terpengaruh' kat situ semata-2
nak berenti dia habis potpetpotpet kelapa kambingnyerr. -_-

aaa lebih kurang sebulan kot aku guna.
aku belek-2 lelama kat cermin sambil berkata

''Cissss !" 

makin bertambah lagi ado lah ..haii
sabar je lah :(

thennn........... aku niat nak berenti terus dari
guna pencuci muka. aku nak tengok jadi apa
pulak kat muka aku if tak pakai pencuci...
ok. dlm masa 3 minggu aku tak pakai pencuci...

punya tak tahannya aku sebab kulit terlampau berminyak .
tahap boleh goreng keropok lekor kooo tau !!
so..keropok lekor kat rumah tuaku goreng guna minyak
muka aku nie laaaaaaa.... o.O ..hihihihi GURAU! 

and the last one ..aku baru try guna 

nour ain

sekarang ntah ler jadi macam mana muka aku..
berserah je lah .huhu....
mula tu aku ingat nak guna 

anugerah

tapi bajet tak cukup lah pulak....
aku rasa anugerah nie InsyaAllah berkesan kot.
sebab dia menggunakan ayat-2 Al Quran.. :)
InsyaAllah nanti aku nak cuba...harap-2 berkesan laa.
''kalah Rozita Che Wan'' haha


⇦past
future⇨