25 Apr 2013
jiwa lembabs

sayang ~ apa khabar denganmu~ disini ku merindukan kamu~
na~na~na~na~na~na~ lalalalala

huhuhuhuhuhuhu. btw mengantok nie.tadi ada majlis anugerah bagai.
terkepit-2 aku jalan tadi.sebab? sebabbb.
baju yang telah dipakai oleh aku itu sangat notnetnotnet.haha
cadang nak pakai baju bermacam-2 baju.semua
telah di rekomen kan oleh kenkawan aku.tapi takda satu pun
yang berkenan dihati.hahaha *jiwa keras. padahal bukan
nak amik hadiah pun* haha

last-2 aku rembat pakai baju fika.kawan aku ,settle problem.
semput nak bernafas.huhuooh.
ookai.boleh kata,minggu nie aku tinggal terus buku.
tak sentuh langsung.haish....susah hati aku.

hairan.kalau ada PBS..duk serabut dgn PBS..bila dah settle semua.
pemalas tahap gabanznyer masih tak berambus.
HAIRAN LAGI. apa punya spesies dak shakila nie yea.

lembu pun tak semalas macam kau.
⇦past
future⇨