30 Apr 2013
harapan

Stpm semakin menghampirkan dirinya... padahal semua
orang tengah rimas dengan dia..annoying betol .haha
result of the _____ pun semakin nak dekat. asyik bertangguh-2 ja.
soo ookai laa kan..heheh aku pun masih lagi mengharap...
Mengharapkan satu keajaiban berlaku.... dan jika keajaiban tu 
berlaku.... secara otomatik masa depan aku akan berubah...
dan aku .....yeiyeiyeiyei........ 

tapi...Ya Allah...aku harap sangattttt... Aminnn~

haaaaa.nie aku bengang nie...bila tak sign in blog.
macam-2 idea keluar,bila dah get ready nak menaip bagai,
habis berterabor lari ...... *dendam kesumat betol* huh!

soo,sekarang aku dah limitkan masa online aku...
ohhh.sunggoh melalaikan.. haha. tahap kemalasan pun 
dah semakin meningkat.so aku perlu turunkan kembali hingga ke
tahap minimum...... Exam cek oiiii........ bangun laa wahai Shakila..
bangun laaa...... jangan asyik nak berangan je kerja ko.
#AsyrafSinclair takmau orang-2 yang suka bermalasan bagai niee.
hahahahahahahahahahahahaahahah .. *lari-2 keliling bilik*
⇦past
future⇨