19 Apr 2013
check list


pbs : Settle
presentation : on the ways
exam : certain days to go
repeat exam : semester 3
muet test : julai (nie paling kecutssss)

hahahaha...tersedak bila aku check balik semua-2 tu.
ahhh.takyah masuk U laa. form 6 saja pun dah terdedah
dengan segale bale niee. ok laa tu .
nanti kalau masuk U, takda lah terkejut beroks pulak.
takdalah nak nangis sorang-2 sebab otak K.O.

mana dengan sekarang aku tengok poket mengosong.
haduii.
seandainya aku nie lelaki,mungkin dah kerja sambilan agaknya.
ye arrr..fokai memanjang.
padahal .apa sangat yang aku belanja. -_-''
#hairan aku. esh

aku nie pemalas ya Amat. tahap lembu malas ragut rumput.
(peribahasa sendiri.haha)
eh.kalau aku tak pikir masa depan la kan.
memang aku tidoooo sepanjang tahun.
mana dengan abang aku suka menyepahkan bilik.
mana dengan bilik aku sendiri dah macam tongkang.
kalau ada buaya, buaya pun lari insaf agaknya. hmm.

tu tak campur lagi dengan kemalasan aku nak bangun pagi.
brrrrrrrrrrrrr *muka bosan*
malas bangun,malas cari baju, malas nak pegi bilik air,malas
nak gosok gigi, malas segalernyer. haha semalas lembu,
malas lagi Dak shakila.weLL!

then.kalau aku amik cuti sendiri pun (monteng).aku cuma
''bahagia'' sebab aku boleh continue aku punya tido.
tapi aku tetap kena buat kerja rumah bagai.
oh .tu memang kerja anak dara ..ye ye..tapi
aku still lagi rasa yang aku nie baru umor lima tahun .XD
aku masih perlukan tv untuk cartoon! haha 
*terserlah kekanakan*

wait. baru aku sedar yang sekarang, aku selalu
mengantok bila kat sekolah. susah hati aku pasal nie.
ye lah..aku jarang and boleh kata takpernah la nak tido
masa guru ngah ngajor.tapi...semenjak
sebulan dua nie... dah berapa kali aku tahan tido
tapi termamai jugak,melelong habis kepala-2.

#penyakit bahaya nie

⇦past
future⇨