12 Apr 2013
buat kerja..buat kerja.and..salah .and..salah (y)


haiiii .
come back home

well.camna hidop? jangan ditanya ler.
cenggini jerp .
ada lah kias-2 nak bunuhhhh semut...bunuh semut..
bukan bunuh diri..tak baik! tak baik...
dosa dosa !

well...........................................
aku sekarang ..macam tak rasa pun yang aku nie form 6.
serius!
rasa macam orang yang dah berumor 59,60 blablabla.
rasa macam nak nyanyok dah.

sebabnya? adalah
warh warh warh *guling bawak katil*
kerja berlonggok gilaaaa tau kooooooo.
bila buat buat dan buat..rasa cam dah complete.settle! bangga!
print print print .tengok-2!!!!!
tak kena lagi...salah buat lagi................
sapa tak tension.ooooooookai

then buat lagi.....dan aku rasa macam 
lebih selatus kali aku kasi print menda yang sama !

ooookai..........tido macam tak tido...ooooookai...
makan pun...eh eh...takkk takkk...makan
aku ookai jer sebab (yelah.aku kan kaki melantak ihiks)
kadang-2 aku tengok printer saja pun dah terliur...serius
talk koooooooooo !

herhhhhh T_T .
tapi takpa ..aku memang suka buat kerja-2 bagai niee
suko sangat .rasa macam nak main bola sepak jer
*heh? apa kena mengena nie*

ow. nie lah akibatnya. taip pun macam apo jer.
ye laaa...segala effort dah dikeluarkan sepenuhnya
masa tengah tension.sooo gini lah jadinyerrrr

mujur ado pengubat hati jantung...sapa??
ow .jangan jiwang disini! pengubat hati jantung adalah
makanan
maklonglah..aku kan memang suka makan.
yelah..sapa yang tak suka makan kan.?
oookai..aku rasa bila aku makan je.
otomatik aku lupa 
yang aku ada manyak kerja. kadang-2 macam taknak
berenti makan jee.hahahaha :D

giloooooooooooo
⇦past
future⇨