19 Mar 2013
two days to go....STPM

assalammmmmualaikum.... kum apa, kumbet,bet apa
betmen, men apa mentol, tol apa tola, la apa lambokkk...
adehhh lapar bubur lambokkkk la pulakkk haha .. XD
susah cari wooo .bulan puasa senang la dapat...
haha . . .

kelaparennnnnnnnn :'(((( 
.padahal makan dah...korek dapur pun ...dah.... dah separuh
dapur dah aku selidik ...  habuk je banyak .kesiannnnnnn aku...
makkk owww makk...! bila nak balik.... achu nieee dah nak mati kebuluran 
dah :'((( .

boring laaa...tensionn laaa....  aku tau aku dah banyak kali
sebut pasal kerja kat blog nie...tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .

aku sedih laaa ~
tersedu-sedan aku skodeng kerja sekolah
aku .seriusly ! :'(

guaaanooooooo lagi ambo nak buet eihh ....
dah taktau nak pulun camno lagiiiiiiiiiii .
sebab bila...cikgu cakap & terang kat aku..... ishhh.
paham gilerr-2 aku nie... tahap nak telan muka cikgu uh ...jadi nya aku.
tapi elok aku skodeng dgn excitednya bila kat rumah ...otomatiklyyyyy...
gelap alam maya akuuuuu :'(

perlu kaaaa akuu..aaaa ooooo.... haiiiiih . (._.)
anywayyyyyyy .... lupa nak umumkan ..

khamis nie aku nak kahwennnnn ..
iyeee nak kawennn ..... 

EHHH ....SILAP2X ...SILAP UMUM !
KHAMISSS NIEEE RESULT STPM AKU KELUAR...

wahwahwahwah ...orang lain nampak 4flat jeee..... 
tapi akuuuuu ... @______@ nampak lima puluh inggit jeeee
lima puluh inggit dalam kocek seluar abang aku..... hiiiiiii
.rezeki nie.... leh amik...buat simpanan kot-2 kena ''repeat''.

ya ALLAH .................................. 
huuuuuuuu . apa lagi aku nak kata ?? ..
hmm ..ok .... coming soon ...... kalau result aku shantek.
aku akan update guna CAPSLOCK. kalau tak berapeeee nak shantek..
aku update guna hurup paling kecik .penah korang tengok .:(



⇦past
future⇨