21 Mar 2013
topik ngado-ngado

haiiiiiiiiiiiii .saya wujud lagi tau ...belum mau terjun lombong lagiii.
aku dlm keadaan serba konpius...serba pening..serba nak 
maki pun adooo.... yg pasti serba serbi .! :(
ok !

takmau updates pasal result .
saya nak update pasallllllllllllllllllllll ..aaa..........
pasaLLLLLLLLLLLLLLLLL ...... ntahh ...
haaa .baru ingat !taknak update pasal apa-2
pon senaurnyerrr....ekekekeke..
saja je..tetiba rindu kat ko blog...
even baru kelmarin je aku menghupdate nyerrr

akuuu .
tak.
sabarrrr.
nak.
pegi.
langkawiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 

tenang kan pikiran kat sanaa...
(walaupun tak tenang sebab ada cinonet 
kesayangan aku dua hekor tu)
aku nak pusing-2 langkawi...(yeke?)
aku nak mandi pantai (yoyo oww jor)
aku nak habiskan duit ..( nie paling betul sekali)

haha...ok ! 
see u soon . . 
mood lembabs sikit malam nieee.
maklumlah ....tadi terkejut ! 

"ayong & adik & adik kecik! tunggu achu ya,
achu nak boom rumah korang !"
jangan nyesal ok .

jum ..
dusssshummmmmmmmmmm !
*terjun lombong

⇦past
future⇨