10 Mar 2013
ini semua pasal kau




pasal aku yang memang korang tak tawu or korang memang
taknak amik tawu ~ huuu

  • sangat sangat sangat fanatik indon ! *yeke fanatik?
  • tak suka tengok muka manusia yang bernama cikmiah bt nestafa,senah bt atoi,sentolan bt sentoa,Encik Johan b. pak munawer dan bla..bla..bla (semuanya bukan nama sebenar)
  • tak suka sangat dengar cerita orang yang taksub dengan something or someone ( kalau aku takpa. ngeee)
  • paling anti,paling benci & menyampah dengar ceramah yang tak masuk akal .
  • tak suka orang yang selalu mengungkit
  • tak suka budak sombong .sedia maklum aku memang alergik dgn org-2 yang sombong nie. *muka tahap udang kena bakor hangus*
  • benci tahap cilake dengan orang yang BAJET HOT,BATAK COMEL,BATAK SEGALER-GALERNYER .! BATU BATA BETOL DORANG NIE -_-
  • paling jahanam bila ada org ngaku kat aku yg dia itu dia ini . ahhh .simpan saja telinga aku di rumah
  • please please please .don't don't don't speak like as youuu are the brilliant at all .owww .see my legs in your mouth !

⇦past
future⇨