2 Mar 2013
hehe i'm in maturity ^____^



heLLo ~
saya belum mati lagi .
masih hidup .masih sehat walepiat liat
serta sentiasa liat nak bangun tidoo .
malas nak buat kerja itu dan ini .
(kalau boleh taknak buat semua benda ^_^)

aneh .. aneh .. sebab saya punya bahu dah rasa macam
nak teRRlucut .hontah ler kenapa .apa halnya.? hm. nie aku syak mesti
PBS punya kerja nie ! suka timbun-2 kat dalam memory hotak aku.!
T.T . ko taktau ke aku punya memory dah limit ! dah tahap kena
updates balik ! sebab tu la punca aku punya badan nie dah lembabs
tahap gabanzZzZz ~ huarhhhh . *hempuks mainan anak sedara*

rileks .. kila rileks . -_-  -______- .... :'(((((((((((( 
(aku nak berenti ! berenti berenti ) ...huhuhuh... kalau aku kasitau
betol-2 kat bapak aku ,dia bakor bilik aku TAK ?! :'(
hehe . . . . . . . . . sebut pasal ayah aku..teringat mak aku pulak..
tengah enak beradu kat Langkawi sinun haha...maybe tengah uli-2
cucu-2 dia dgn tepung kot sekarang ..ekekeke..yela... buas tak hengat 
dorang tuh.
haha .

sejak-2 mak aku menginap lamaaaaa kat Langkawi ..kan kan...haha.
aku rasa aku semakin RAJIN lah ...seriusly .tak tipu .
(see aku tengah angkat tangan menyumpah nie)
seriusss laaa.... aku dah rajin...aku rajin ke dapor...aku rajin ke bilik-2 yang
ado kat rumah aku nie...haha...aku ke dapor bukan
tuk nak mengorek makan je,,,and aku ke bilik-2 dlm
rumah bukan nak menyepah-2...hahaha...
aku ke dapor sebab nak kasi dapor tu berasap sikets ...
andddd aku ke bilik-2 sebab aku angkut sekali dgn penyapu
yang dah bermisai terbelah dua & penyodok sampah ..haha..
wow...giler tak rajin ! haha khususnya bilik abang aku ...
sampah ke tak sampah ke ...apa yang aku menyampah tengok
dlm bilik dia .semua aku bantai rodokss... dengan penyodok sampah.
haha..

kalau hilang benda..not my fault.ok! haha ... lain kali nyusahkan aku
lagi !~ . haha ada hikmahnya jugak kan mak aku pegi Langkawi.
:) ...sekurang-2nya aku belajar jadi ANAK DARA kaaan ? haha
(malu nieh) tersipu-2 tersedaks ! 
sooooo ~ nie kira aku lepas la nie ..nak jadi bini orang..lepas kan?
kan kan ? haha . (MIMPI DIPETANG HARI BERSERTA AIR LIUR MELELEH)

peace no war .bhahaha . sapa komen aku terajang !
*ayat cari gaduh*



⇦past
future⇨