22 Mar 2013
habit masa cuti

BLOG UPDATING !!!!
setahun lebih menyepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .
ehhhh.setahun lah sangot kan... huhahuha .-_-
owww btw ~

selamat bercuti-cutian ye hadeks-2
sekalian !
selamat bangun lewat,tido lewat,
tido tak bangun-2 dah kann.
selamat ber''twitter' dopluh pat jam.
selamat ber''facebook" 48 jam :D
selamat mengskodeng phone 
tetiap hari . haha

selamat segele-gelenyerrrr :))))

(aku rasa macam duty harian aku je atas-2 tew .eh?)

da LANGKAWI AGAINSSSSSSSSSS . haha
eh .tapi mana duk langkawi lagi pun .haha .
tiket tak beli lagi ~ 
uuuuu . . . nanti habis camno .?
haha . kempunan aku nak pegi langkawi .

lambat betul la si habang aku nie cuti keja..
nie tak suka niehhh..nie nak marah,bebel,maki and
sebagainya . holaamak .spoilnyaaaa.
pertengahan cuti sekolah baru dia dapat cuti -_- -_-.

tawar hati dah akuuuuuuuuu .
T.T 
rasa macam takmau pegi ler pulok..... 
bengang bengang bengang !

disebabkan aku dah murka .
sooo nampak gayernyerrrr mcm aku bercuti 
sendiri kat rumah .... (katanyerrrr) .....
give up aku .kononnya excited gilerr nie ..

nak semakkan feri tew....last-2 ..warhhh .
bangang nye rasaaaaa .
ok! takpeeeeeeee . 
''senyummmmm .tak perlu kata apa-2''

gilerrr cuti seminggu .menda apa yg aku nak buat ah??

basoh baju,mop lantai,basuh bilik air,
mandi kucing,
berasapkan dapor,
cuci pinggan mangkuksss ayun,
kemas bilik,siapkan kerja sekolah,
??????????

arghhhhhhhhhhh ! tu sume tipu .dusta semata-mata.
haha ... kalau ada pun ....ciput sipi sipi jeeeeeeeeeeee .yang aku
kasi beres pun.

  1. skodeng facebook 24 jam??? (takkan kot)
  2. bukak twitter sampai aku tak jumpa butang logout?? (maybe)
  3. usha blog orang (haha)
  4. check kredits phone. check mcj dan sebagainya
  5. bukak blog sendiri then logout balik haha (Y)
  6. main games
  7. keluar jalan petang-2
  8. duk dalam bilik seharian sambil nyanyi~ 

aku rasa perkara yang kerap aku akan buat number 8 !
herhhhhhhhhhhh.
yeahhhh memang busangggg .
tapi seronok .:)



⇦past
future⇨