7 Mar 2013
form six itu ini iti unu


form siX itu form siX ini ~ 
ini semua poyoooo belaka .. -_-
bagus sangat la teww boleh bash orang sana sini .
eshhhh ...mintak dosa mintak dosa hoho .
dulu maybe aku tak rasa apa-apa sebab .... rasa takda
kena mengena dgn aku.tapi skranggggg .
hambuihhhhhhhhhhhh kemain lagi............... 
banyak kali sangat dah aku duk kerja dngar .... sampai
nak tersumbat lubang telinga nieeee -_-

huuuuuu~
aku boleh je nak terima nasihat orang kalau orang tu 
aku rasa memang patut aku hormat dia.aku boleh je ..tapi
aku tengok............... "dorang" pun ..macam mintak
perkataan "KakiKu DiMulutMu" je .-_- hm........salah sapa skrang?
kenapa perlu sangat untuk "kami" ikut peraturan dunia sedangkan
"dorang" pun tak ikut peraturan AKHIRAT . 
aku bukannya apa..nie sbab aku sakit hati .
tapi try buat taktau jah .maybe orang boleh kata ..
"alaaa bukan kena kat ko pun kilaa" memang laaa.!!
tapi aku takleh blah tengok muka-2 "dorang" uh...
seriusly... kalau "kami" terserempak je dgn berpakaian Kelabu .
rasa macam "dorang" buat taktau.... "kami" bagi Salam .
"dorang" buat taktau....nie paling aku takleh terima .
sooo.sapa lagi besar buat kesalahan kat sini .salah "kami"
hanya tak ikut praturan dunia...salah "dorang"? pandai-2 la jawab
dengan Yang Maha Mengetahui .:'(

Jangan tau nak nampak kesalahan orang lain je..sedangkan
diri tu? hoo...dah perfect? badan dah cukup cantik la tu?
boleh pakai baju slim river .perasan jadi JLO?  tu semua boleh
selamatkan "dorang" ke dari azab Allah? ok!

aku takleh la nak cakap lebih-2.sebab aku sakit hati .
aku rasa kalau aku nie tak waras la kan...maybe
cermin kereta "dorang" dah remuk kot? or Tayar hilang ke... heii.
aku tau aku tak patut cakap camnie.. sebab dorang tu "pendidik''
tapi rasa macam ...nak beli cermin la tunjuk depan-2 muka dorang...

p/s : perkataan F*ck bukan ntuk mereka ~
⇦past
future⇨