20 Mar 2013
cepat siket holiday !

heLLLLLLooo ............ 
dua hari nie meriah sangatttttt rumah aku. ^___^
sebab abang aku si DekWan a.k.a Dak Iwan tu baliksss..
haha...macam magic je aku rasa . sebab dia nie jenis tak reti
nak kasitau awal-2 yg dia nak balik...tubtub je...
abang aku si Dak Jan tu call ayah aku ..suruh ayah aku pegi 
jemput Dak Iwan kat Seriabbb ......

yang ayah aku baru bangoon tidur ...mesti blurrr..... 
haiiii...kalau aku .memang berbakul-2 aku speed 
bebel-2 dulo....then baru pegi jemputs... kalau akuuuuu~
haha . mcm rancang je kan..sebab hari tu jugak aku 
tak pegi sekolah....(monteng dengan sengaja) ^___^ 
shantek sangat lah tuhh..... apa orang cakap ??
errr ....pertalian saudara ..... sehati sejiwa.... (katanyerrrr) haha

semakin hari aku rasa makin lambat and lembab pulak
nak tiba minggu cuti panjengggg tu....gerammmm aku.
rasa cam ...alahaiiiiiiiiiiiiiiiiii~ ... mak jemah betol laa .
aku tak sabar nak meng'holiday'kan diri akuuuu kat langkawi !

yihuuuu ...yahoooooo. yahooppp 
yahoooooo mesagger.......!!! 

seronoknyerrrrrrrrrrrrrrrrrr ..... (verangan tengah naik feriiii)
cepat lahh cepat lahhh cepat lahhh .......
⇦past
future⇨