24 Feb 2013
tension ep 2


kejap aku cenggini


begini
dannnnn ....................

bergituuuuuuuuuuuu

dan korang punnnnn

huuuu
ok...jum makang !


ehhh ? ehhh? silappp pulak !

haa...takda ideaa...sebab semua idea
dah kena kebas dengan kerja-2 sekolah
yang sikitssss tuh ! 
mata pun dah tebeliak..nak terkeluar ... .
haduiii makk ! stress bin tension . tension menguasai donia aku !
tak sangka .! tidak disangka-2 ..form 6 .batch 94 ! sistem semester
buat aku nak terjun lombong ! terjun lombong !
jahanam ! jahanamm . bersyukur aku hanya ada beberapa 
bulan je lagi tuk aku cabutkan diri dari yang namanya PBS,KERJA KURSUS
menatang kepala kambing biri-2 semua tuhhhhh ! hohhhhxx 
.otak bingai bin sengal nie (x_x) . 

aku rasa kalau kengkawan a.k.a bestpreng forever
& ever whatcheverrrrr 
aku ada dekat aku .mesti aku ok !
tak sesengal sekarang (x_x)
opppssss !!

huhu................ angah !! ain !! dila !! pia !! sue !! farah !! azra !! .
sampai hati korang tinggal aku terkontang kanting sini ! warghh !
camno aku nak copypaste-2 bagai ! sapa lagi nak dengar
aku punya mengarut-2 & gila-2 :'( T_T  . sampai hati korang !
(mood rindu kembali bergoleks) T.T
aku nak boom korang! nak boom rumah korang !! especially kau ANGAH !

camno kau leh terlepas kandang ngah oii !
haha .rindu rindu rindu gilaaa kat kauuuuuhhh . sebab kau sorang je
aku rasa lama tak tercontact ... tubtub dah terlepas ke korea ...

whats korea ?? aa?? 

hehehe .korea pulekk ..
penang !! correction... penang jee ..hehehe ..hishh..aku geram betol la
ngn kau nie ngah oii..leh pulak diam-2 mrantau sana .
aku tau la cita-2 kau dulu nak jadi steward ..ehehe . eh ?
ok aku hentam je ...aku lupa kau punya cita-2 sebenarnya ..apa ntah ?
gusti eih?? eh?? apa weyhh?? 
 
gilerr .bila teringat kenangan-2 aku dngan kau ..ahh .memang
tak hengat la..haha.. *kidding* memang dasat ah kan..
gelak-2 gila crazy kak limah semua serah kat kau laa...dengan ain !
hahaha..aku tukang tambah je .. dengan Farah hasenah lak..eh .senah?
hasanah laa ! ngn minah nie aku taik skodeng junior !...bukan skodeng je..
sekat-2 junior tanpa rasa ketahuan ..ah memang hobi la tuhh !

dengan dila & pia...aku tukang gelakkan dorang ..haha..sebab
dorang sangat COOL mannn...lawaking ! takda perasan ! muka selumber !
haha... memang .aku jeles ! sebab aku tak seslumber dorang .jeles weyh ! jeles !
dengan sue pulak ! si kurus itu ..hahahah. .tu kaki simpan RAHSIA aku !hahaha
terbaikk..ahh..semua rahsia aku ada dlm kocek dia..
kocek doraemon tuh ! tu sebab aku nak bakor
kau punya kocek ..rumah kau hangus jangan salahkan aku ok ! ngee~

Azra ??!! hehehe baru keluar dengan dia hari tewww..hehe..
secara jujurnya..aku kagum dgn penampilan baru kau azra ! kelas kau !
kiranya kau dah ada ciri-2 wanita idaman lelaki diluar sana :D
haha .. tapi perangai dalaman kau..iaitu perangai gila-2 kau...memang
takleh buang ...dan aku taknak kau buang perangai tuhh ! kalau
kau buang... memang aku bakor rumah kau ..haha .:) :) 
brrr ... uuuuwww~


⇦past
future⇨