1 Feb 2013
story mory

huarghhhh menguap sebesar gajahhhh ..... :O
dann.........tertelan sekor nyamuk sesat ... brrrrr ...brrrr.... boring tak hengat!
hari nie macam bad mood siket arhhh ....tapi kejap jeee..sekarang
dah uke....sebab......aaa..aa... sebab baru lepas mandiiiiiii...alang-2
mandi....cuci bilik air sekali....HaHaHaHaHa yeke???? muka nie nak cuci 
bilik air???? banjirkan bilik air lagi ada laaaa... -,-'' ...wooo..muka masih
freshhhh ... ... aku dah lempar fon aku.....tapi lempar kat tempat lembot-2
jeee...hehe (cakap cam bajet lempar dalam parit jorhh) -,- ,sebab apa aku
lempar ?sebab aku bengang...sebab apa aku bengang? sebab aku
................................................................dot..........dot.........dot...
huiiii..cam pontianak dan dot dot dot lah pulokkkkkkk ...
see ? aku dah lari topikkkkk......
marah punya pasal...jahanam habis idea-2 akuuu.warhhh
tensionn..tension.......  hmmhmmm..baru-2 nie adik terbuang mscall aku...
kul 3 pagi lakk uhh......terkezut aku..ye arr..enset kat bawah bantal...vibrate 
abis kepala-2 aku...hohohoxx... dah la ngah mimpi syiokkss.. lesap mimpi aku !
hairan gak apasal mscall pagi-2 buta time aku ngah membuta tak hengat uh..
elok petang aku mcj...boleh pulak dia kata tersilap tekannnnn....
caittttt...(ingatkan rindu kat aku as kakak terbuang diaaa)
baru nak feeling terharuuuu :'(...aku punnn....mulalah
nak rindu bagai kat diaaa... huhu... cam berubah jee gaya..haha takpeee laa..
tak kisah sangat pun...tapi sebab aku pernah rapat ngan dia...
ada la rasa terasa-2 hati siket hehehh ... tak leh blah ar tengok aweks dia..
hahahha...biarlaaa budak-2 ja punggg ..apa ko kilaaa !!! malu laa sikettssss
yang dak akmal lakk...kes lain...hari tu jumpa kat dalam kuali..ehh?
kat kedai kuali hangattt ... gilerr......cair ais dalam gelas aku bebb..haha
lain macam gilerr doeee...seb baik dia cam lagi muka aku..kalau
tak ...kedai tu ada menu tambahan laa jawabnyaaa....kari kepala
akmal arif....... ! hahahaha ... (gelak teraborrrr) ....

btw.....hmm.hmmm tak sangka pulak aku...dalam aku dah
berumur 19 tahun...umor yg tahap bule kawin dah tu..ada lagiii org nak
berangkat-angkatan dgn akuuuu...ohhh.terharuuusss *laa sangat* 
haha ..form 4... aku kasitau kat akmal...dia suruh aku sebut nama
dia 5 kali kat budak form 4 tuh...see..punya buat kemas tak hengat budak
akmal nie?? ayat dia cam mintak peluku aku jee dengarrr....
tapi takpeeeee....... aku buat muka sememeh johhh.... ingat aku 
kemaruk sangat kee??? hahhh??? brrr brr menguap lagi.....
lagi besauuu.....

⇦past
future⇨