17 Feb 2013
HOLIDAY IS DONE T.T



cuti dah habis bro ! huhuhu :'(  aku nie...time cuti pun best,
tak cuti pun best ...ekceli...cuti akan best kalau cikgu
tak bagi keja berlambak....and .... pegi sekolah akan seronok
if the teachers are not give a some of tension for students !
ye tak ye takk ...*mak oii bajet omputih ko!* tuii ..

kalau cenggini la terus attitude aku...musnah cita-2 .. ..
musnah ! musnah ! 

*muka aku uke ,muka aku* just imagineeeee ZzZz

aku taktau kenapa tahun nie hidup aku rasa serabut + serabai +
makan cabai = bihun sup makcik baya kantin sekolah aku ..(eh eh..
lari topik)
aku taktau nak cita camno lagi...senang cita,takyah cita !
haha..padan muka aku ! just imagine kalau
hidup takyah keja, takyah study hafal-2 bagai....menda-2
alah yang menyerabut bagai tu semua takda ...ohh alangkah
indah girangnya hidup..tenangnya dunia ..hehe...
nak apa, cakap je...tubtubtub...treng teng teng ...
muncul depan mata ..hahahaha
mengarut !mengarutsss ... errr ekceli aku takda
topik senaunya...so jum layans jelahh ye ye ye :D

makk koo ! aku rasa sebab aksi-2 cenggini la yg buat semua orang
minat bola.... gimnastik style .. hm

fail ! fail ! memang fail ! memang fail tak kantoi !! -,-

lain kali main elok-2 ye sayangsss :D

adehh ...mesti tak sakit ! :(
hahahahah :D

bruhhhhhhh  . . . . . . 
⇦past
future⇨