16 Feb 2013
hari kurang baikss :'(

hari nie kurang sihat nampaknya :(...cuti nie ..aku rasa banyak 
perkara-2 malang jadi kat aku .. :'( :'(
kelmarinnnnn...aku sedihhh sedihh dan sedih sebab kucing aku dah mati...
15/2/2013.....aku akan ingat tarikh niee... sebab...
tu laa keturunan kucing paling akhir sekali ...dia la satu-2 nya keturunan terakhir
daripada zaman nenek moyang dia dulu-2 tu.. :'(
zaman aku tecikss-2 buas tak hengat apa dulo-2 tu...sedihh kott..
  gambar dia ? takdaa... tak sampai hati nak tangkap..sebab
dia dah terlalu tuaa...seriuss.terlampau tuaa... sebelum
dia nak ninggal tu...badan dia kurusss sangat..terlampau kurus..
sampai dia nak jalan pun dia tak larat...melelong je..
serius aku rasa cam nak nangis ja tengok dia :'( patot laa.
sebelom tu..dah berapa hari aku tak nampak dia... so lepas ..
dia balik rumah tu...dia tidooo jee....sampai kan....sampaikannn...
erkk..korang jangan berani gelak arhh !! sapa gelak aku sepak !!!
err..sampaikan.kucing aku bila dia tido,dia kencing masa tido.. :'(

sedihhh...dia sakit sama... adusss....aku angkat bagi dia makan pun.
dia buat taktau jaa.... Ya Allah....
sekarang..... tinggal la sekor si dak pong tu ..dak pong tu ayah
aku ambik dari kawan dia..memang comey,,memang gebu,
memang tompok-2 peta donia dan memang berlagak tak hengat -_-
bagi makan nasi taknakk..nak makan menda-2 yg kucing kaya-2
makan tu.... haha...seb baik ko comel dari aku dak pong oii..
haha ayah aku yang bagi nama dak pong....mau ikot hati aku,
nak je aku kasi nama....
siti kumtom renjong albupos sekapur sireh !!

mak oii..namaaaa hahahhaah...mana dapat ? curi laaa..haha
tu kira okey lerr...ada setengah tu....nama kuceng dah 
serupa nama manusia dah aku dengar.... tony laa....
suri laa, sophia laa, erika kaa, ntah hapa-2 ja...nasib aku tak
penah dengar nama Shakila ,kt mana-2 kucing..kalau tak..
memang aku suh orang tu menyusu ngn kuceng la jawabnya ! 
ukehhh done cito kuceng !

sekarang cito aku pulak...cito aku pendek jo...aku just nak kasi tau
yang aku DEMAM hari niee :( ..sedih kan? dah la tu.,,,tok aku
masuk ospital ...waduhh... dugaan...dah tu..mak aku...pegi langkawi !
dugaan !!! ...tinggal aku terconggok kat sini.... ! :'( ...even aku tak duduk sorang...
tapi sunyi wooo.... demam nie nak masuk 3 hari dah ni.. alamatnya...
keja-2 sekolah yang cikgu bagi cam cuti setahun semua tu..terpaksa
la aku longgokkan atas katil tu... mana la tau kot tengah-2 malam aku 
mamai duk buat keja ke kannn..haha -_-... pulak tuuu..aku
pulak tengok moon coming niee... :'( ..cam nak patah pinggang woo!
kalau camnie laa..aku rasa baik aku tayah cuti g bagos..
adehhh...keja sekolah banyak lagi maa..tensionnn..niee...
nak buat apa ! nak buat apa nie? nak report polis ? eh..
panggil bomba ? suh siapkan keja sekolah aku ? eh eh...
*hammer labtob*

tulun..tulunn... anyway sekarang nie aku rasa something wrong
la dengan diri aku sendiri...-,- serius kalau ada rasa macam nie,memang aku tak
suka :'( aku rasa macam. . . . . . . . . . . . . .
menda nie ada kena mengena dengan orang lain .."someone"
ew...... malas aku nak cita... 

⇦past
future⇨