22 Feb 2013
happy birthday brader Jan

shelamat~shelamat~ shelamat hari tuaa~
*lagu jinggle bell* hahahaha ...tak sangka ko dah doplohhhh aa??
berapa eyh ?? 27 kot ? kan kan bangJan kan .. haha .. gambar ?
takyah la....kalau letak gambar ko pun .dah kompom-2nya aku 
lagi comei dari ko . nak-2 bila aku bergambar dengan kau ... sure tenggelam
muka kau bang woii .hahaha...mana tak bangger :D .
(aku kan adikkkk~) kau patot bangga dapat adik cam aku.
dah la baik, peramah,pemurah ...ish... penerajang penampau pun
aku jugak ..:) :) hahaha ~kerepek~

Jan .bila kau nak kawen ?? lambatnye jodoh kau .hehe...papon..aku
sentiasa doa untuk kau tau..supaya aku cepat-2 dapat kakak hipau .
hehe..leh teman aku buat keja sekolah, leh tolong iron baju aku,
hahahaha ...and leh tolong masak meggi kat aku bila aku 
kebuluran .Hahahahaha :D .(eh tak sabar lak nak kak ipau)
dan paling paling paling fenting !!!!!! 
buleh ganti kan aku utk nak kejutkan kau pagi-2 buta yang sentiasa
payah nak bangun !!! tido mampus betol ! 

HaHa ... hehe ..hadiah ? jum kita g tesco .aku belanja kau makan
gula-2 ! :)

⇦past
future⇨