3 Feb 2013
HAHAHAHAHAHAHA ^_^

HaHaHaHaHa ....aku suka hari nie..hahaha...suka ! suka! ^_^...akhirnyaaa...
dapat jugak baju yang aku duk idamkan sampai takleh nak
lena-2 uh..muaahahahaha...(ketawa orang kaya).. dan abang aku
mesti kata "akhirnya lingkup jugak duit akuhhhh -,-"  hahaha..padan muka
ko...padan muka koooo...hahahaha ..berkat hasil pujuk memujuk dan 
terlebih dos ngada-2 aku...akhirnyaaa horayyyy horayyy.... 

todiaaa?? pasal baju tu saja aku happy cam orang tak berapa nak
siuman.....hahaha..ketawa takleh nak berenti lagi dari tadi....sengih memanjang..
hm..esok konfem aku moody...sebab selalunya mcm tu laa.. -_-"  
owh...anyway..esok aku antara yg dapat watikah perlantikan pengawas ..
whats??? pengawasss???? 

hahahaaha.tak caya kan?? tak caya kan?? tu laa hakikotnyoo...
kena caya la weyhhh..giler tak bangga !hahaha..padahal..bukan
buat keja sgt pung..hahaha..dulu aku la antara manusia yg paling
anti tahap tenuk ngn pengawas ....haha benci jgn cakap ar..

pengawas bajet la,pengawas buat kemas la,pengawas buroks la,
pengawas busoks la,kejam la,tak berperikemanusiaan la,jahat la,
tentera zionis la,itu la,
ini laa...mana yg buruks-2 tu semua untuk dorang laaa..huhu..

see..punya antibakteria nya aku alergik ngn PENGAWAS !...
sekarang ??hahah aku dah jadi salah sorang dari mereka itu...dah tu?
camno?aku kena anti diri sendiri ke?? ...hohoho ...
first time aku pakai baju pengawas hari tu kan..kan...gilerr...
bangga giler duk depan cermin..belek sana sini...
sampai rasa-rasa cam nak sepak ja cermin tu..sebab apa?
sebab terlampau sematttt sangat aku tengok manusia yg duk dalam
cermin tu..muahahaha..*seriusly* haha ...pastu terpikir...napa laa
budak pompuan takda uniform ada yg tie...mean budak pompuan
pakai tie...gila mesti semat semua students pompuan kan..haha...

hahaha...ukeh ..back to the first time aku pakai baju pengawas..pagi tu..
sumpah ..rasa cam malu pon hado...pastuuuuuuuuuuuuu..
elok keluar ja si terik matahari uhh...mak oiii.pening pala gilaa..
sampai balik tu rasa cam nak demamm..todiaaa....effect
terlebih dos excited nya aku pakai time pagi uh hahahahaha..
dah laaa jadi pengawas paksa relaaa...huhuhuhu ..hah...

p/s : esok assembly...aku rasa aku nak tinggalkan kaki aku kat rumah laa..hm
-,-''


⇦past
future⇨