10 Feb 2013
Gong Xi Fa Cai


shelamat bercuti .... shelamat bangun lewat..shelamat
takyah mandi satu hari..shelamat tido lewat selewat lewatnya..
shelamat hari longgokkan keja sekolah...pbs....hapa bala lagi...
shelamat segele-gelenye .. ^_^... habang aku balik...
ajak aku pegi kelantan....tapi...malangnya aku tak dapat ikot..
T_T ....malang ...malanggggg......  anak-2 sedara merangkap bala-2
tentera semua tu...seronok giler la uhh...herh....hehehe ..yang dak kecik uh..
adik siti ...tu...Ya Allah..geremmm nya aku tengok muka diaaaa..
tembammmm sngt.... rasa cam gigit-2 jah pipi dia uhhh...
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......come...comeee........ come to achu....

baru balik satu hari....dah pi jalan-2 dah...tak merasa aku nak bermesraan
dengan budak-2 byk songeh tewww...huhuhuhu....
aku sebenornye takda mood nak menghupdate nie.....
duk pikir PBS pejadah semua tu...haiiiii....tanya cikgu...cam tanya
mak nenek....owh sejarah....... *masa utk mngutukss*


boleh kalau aku buat gini kat cikgu..... heiiiiii..
bengang-2...bagi keja "sikit" sgt ....tu yang
aku tak puas hati tu...... dan tu "sonang" plak tuhh....emm.emm
ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

minggu nie maybe minggu moody utk aku..taktau napa..

  • aku pantang orang ceramah kat aku..seriuss..aku cam nak bagi makan tapak kasut aku jahhh kat orang yg bagi cerama...anti !anti ! anti!!!
  • aku pantang kalau orang bagi aku terkejut...... budus... 
  • aku anti orang perasan n buat kemas....ehhh tapi..aku lebih rela org buat kemas dari orang PERASAN...dengar ?? PE.RA.SANNNN.........
  • aku tak suka orang yang "kaki complain"..... tolong jangan bajet diri tu terlampau perfect...kalau tak..baik ko pegi cakap dgn siput ! -,- ..(hangin gila nie)

haduiiiiiiiii...napa mood tak cantek-2 lagi nieeee.....
mood happy...mai la sini kat aku..sebab sekarang aku rasa cam nak
backhand-2 orang jaaaa...... 
tgok atas tu...tajuk atas tu...tajuk "Gong Xi Fa Cai"....tapi...takda
unsur-2 atau elemen yg bersangkut dgn Gon Xi Fa Cai pung....
haiyakk....-,-.......... ada orang tau tak camno nak happy kan diri
sendiri?? hah??? sapa tau?? 


⇦past
future⇨