9 Jan 2013
SELAMAT TAHUN BARU MAA...


happy new yearr ......... 2013....takniah takniah...
secara teorinya aku sudah berumor 19 dan aku bangga ! ekeke
apapun...aku antara yang terrlewatt mengupdate blog berhabuk nie...
sang labah-2 dah buat rumah setinggan.... sooo..aku datang nie
nak halau labah-2 tak guna itu...dah bertempiaran lari ...

anywayy...macam biasa laa...jangan tanya aku keja apa,or
sambung mana...dah kompom-2 nya aku masih berada di form 6...
UPPER SIX ..ouhhh banggenyerr and peningnyerr...  nak berenti voleyhh??
voleyh kena penyepak dengan bapak aku tak ? huhh ... gila
tak awesomenyaa..... eh eh...selalunya kalau tahun baru nie mesti laa kena
ada AZAM baruuuuu ...aku? mesti arrrr ada ?? 

AZAM BARU AKU TAHUN NIE ADALAH......

aku nak kawin awal ..!!!! muahahaha.... just kicking..eh..
kidding.... azam aku adalah aku nak cepat-2 tamatkan form 6 nie
dengan segera yg boleh...... sebab aku dah bosan dah
nak pegi sekolah...dah masuk 6 tahun setengah aku berada di 
sekolah menengah nie...... dah lali sangatt dahhhh...
boring tadak tahap dahh,,,. -,-
nak juga merasa duduk di uni or IPG..ekeke...*sabor-3*...doakan
aku yaa.... 

" nikmatnye guna broadband sendiri..." 
haha *tetiba jek*....yelaaaa...dah 30 tahun aku rembat guna
berokkkssband abang aku....... sian si berokk punya band aku tu...
menyendiri sorang-2... aaa........................
ahhh ...aku sangat merindukan kau blog oii.... kau dah macam
boypreng setia aku dah.... semua rahsia aku ,aku bantai citer kat sini..
ouhh tongkayu tongkayu ....hmmhmm..btw.aku tak suka sem dua
nie....bukan tak suka tapi dah tahap benci dah...fening tak hengat...
bak kata org gediksss "menciiiiiinyerrr I"...-,-
caittttt.........

⇦past
future⇨