28 Jan 2013
angauannnn

ya Allah.....murka...murka..murka..plus nyesal...nyesal nyesal...
tak puas hatinyaaaa....napa lah aku tak beli je baju tuuuuu...
kan dah kena penyakit angau.... see...
sampai sekarang aku still duk teringat-2 baju cardigan tu...
owhhh..awesomenyaaa.... cantik..gorgeous.... maiiigoddd.. 
mana-2 sudut aku tengok...semua aku nampak bayang baju tu je..
warna hitam...pekat.....segak nyaa...angau nie kalah angau
orang bercinta niehhh....tahap dewa bak kauuuu..... :'( :'(...

so tadi tengah aku teringat-2 sambil ngah online fb.....hado gak
pengacau mengacau angauan aku.....aku apa lagi...
murka tahap dewa....balasannya...aku pegi luah je cerita kat mamat
uh....hahah...dia paham ke tak paham ke ...kira apa aku.... yg penting
meletus sudah rasa tak puas hati aku kat baju tuu....
ikut hati nak je aku suruh mamat amin tu beli kat akuuuu...ehhh..takkan laaa..
aku sapa? nak suruh-2 dia.... aku tak sebajet ituuusss ! -,- hahahah...
luah punya luah....cerita punya cerita...... dah lari topik aku ngn dia..
apo g ..corner ke lauttt ahhh ..hahaha esokk?? ...
hentah lerr..maybe sampai kat sekolah laa aku akan teringat
cardigan tuuuuu.......warhhhh ..... aku nak ! jugakkk......
*guling guling guling guling cam banglaa* ...
DORAEMONNNNN !! 
⇦past
future⇨