21 Dec 2012
yuhooooop


mood nak update memang adeee ...tapiiii masalah bile mau diupdatekan 
entry nie ?! hentah lerr... ponat eden mikiau nye ... anyway..
anytime..... tauuuu tak akuu kannnnn ... "melting" la kat someone
budak kecik niehhhh ..esh3x..tahap tak tido malam ! 
(padahal malam-malam berdengkor tak hengat donia) hihihi .. ahh lupekannn !
tu iklan je !  hari nie dah pertengahan bulan doblas kan..kann..kannnn ??

itu bermakna ?!!! bermakna ...aku kena persiapkan diri aku
utk nak masuk sekolahhhh ! cissS ! *budak sekolah betol!* bile aku nak
merasa belajau kat unibersiti hontah ?! (nada tak bersyukur langsung) 
............................................................................................
"beg sekolah,kasut sekolah,kotak pensil sekolah,pen-pen sekolah
pembaris sekolah semua benda alah berkaitan sekolah lah aku 
kena borongg nampaknyee"  sesi mengikis harta bermula pada bulan 
disember ini ! muahahaha *kejams*
 
ahhh .... aku selalunye terpesong niat bile dah sampai kat tempat
nak borong barang-barang nie.... lain yang aku nak beli, lain pulak
yang aku jumpa ...hape lagiiii... "terpaksa la" aku beli benda yang
aku jumpa dulu ..ngehssss ... misalnye baju baru ke...hape- hape yang
berjaya menarik perhatian akuuuu ..yuhuuuuu yabeda bedu budu !!
yelaaaa ....1/1/2013 aku dah nak masuk sekolah ... jadiii 
aku dah berumur 19 tahun ! yay yay yay yey yey !
haha ..aku tak tau kenape aku suke sangat ...kalau bule aku nak cepat2
je berumor doploh terus .ngeeheehh . terasa diri dah tersangat besarrr .
sangat bangge maa ..............
⇦past
future⇨