19 Dec 2012
everything crazy i've done

KEBERANGKATAN TIBA SANG PENGGEMAR GULA2 KAPASS ....
CIK SHAKILA a.k.a NURIMAN a.k.a CLARA JENKINS !!!
KELEPAPPPP2x KELEPOPPP2x KELEPAPPPPPP2x KELEPOPPPPP2x
 
"woaahh ..long time no see ahh ? how are you today?
do you feel fresshhh ? happy todayyy .. owhh Alhamdulillah "

lamenyerr menyepiiiii ..rinduuuu....... rindu situ rindu sini...
siti situ sana siniiii ... phone dah lame kasi off ....sape-sape
nak contact me?? lupakan jelahhh ...hehe *kidding* 
sorry kepada sape-sape yang ngantor mcj kat shaye hari tuu...
sikalang ahh ..wa selaluuu out of kredit maaa.... fokai memanjangg ...
mintak duit siket ...wa nak topup sim wa yang dah lame sangat
menduda ... wa nak ngorat sana ..ngorat sini susah maaa ....pelissssss !
hihihi .... ahhhduuuhhh haiiiii ... cuti tak pegi memane ponggg ....
 tidoo je keje.... melantak tido melantak tido ...bertepu-tepu
dah lomak aku nieee . :'(

PERKARA YANG BUAT AKU BOSAN 
  • bile bercakap dengan abang-abang aku ! *hangus muka aku tunggu respond dorang -_-* 
  • duduk tengah-tengah bilik tanpa berbuat apa-apa -,-''
  • tengok iklan kat tv *hangit ! hangit !*
  • tengok citer indon !
  • tengok phone yang kosong takde mcj dari sape-sape -,-''
  • tunggu mcj orang !
  • duk dalam toilet lame-lame
  • ulang alik pegi dapur,pastu pegi bukak tv kat ruang tamu,pastu masuk bilik....pastu ulanggggg masuk dapur balik -,-''
PERKARA YANG AKU PERNAH/SELALU BUAT
  • tekan mcj panjang-panjang ....pastu delete balik .... *sedar sebab kredit takde*
  • dengar lagu Lady Gaga kat phone sambil menari cam Lady Gaga -,-''
  • buat muka paling kejam kat anak buah aku sampai dorang nangis !
  • menganaktirikan anak buah aku (kurung dalam bilik/luar rumah) pastu buat slamber takde pape !
  • kalau ade kredit 2 sen ,hantar "hai..kbye" kat budak akmal arip
  • tengok muka anak buah aku lame-lame ........pastu tampar muka dia....*tipu dia kata ade nyamuk kat muka* ngehx3
  • tengok Safiyya....ada part kawen2 ..berangan aku yang tgh berkawen -,-''
  • kalau jumpe kanak2 lelaki....kecip-kecip mate kat dorang...buat-buat ngorat kasi dorang perasan *shuke shuke shuke*
PERKARA PALING AKU SUKA BUAT/HABBIT
  • tido malam-malam sambil dengar lagu
  • makan milo tanpa air *normal*
  • kalau tido malam...kepala aku mesti kat tengah-tengah katil *imagine please !*
  • cakap dalam hati ...tapi mulut duk gerak-gerak .
  • cakap sorang-sorang dalam bilik....kadang-kadang buat2 nangis -,-'' .ngehsx3

"wahh bajet..bajet... bajet duk cakap keyel ..bajet ..bajet..haha" 
⇦past
future⇨