25 Dec 2012
bengangggongg

bengang tak heeengattt la aku ! apsal ah setiap kali topup
phone...mesti mcm takde duit yang masuk pun...why ?why?why?
nak kata kena tarik SOS topup tu....."jarang aku buat SOS topup"
bengang ! benganggg !! hilang mood nak bermesej .huhu T_T
dah banyak kali sangat jadi... a somethings style that i never know? damn !
heshh3x ..

phone pun dah berhabuk gila tuh...bapa hari dah aku "offline"kannyerr .
malas giler nak on...sebab malas nak balas mesej yang bukan dari kengkawan
aku.... nanti bila aku on....ade mesej...serba salah pulak kalau tak
balas ...nanti orang kata "sep bajet" pulak... tapiiii ...*memang pun*
kuikuikui...lain la kalau mesejjjjj dari akmal arip hehe .... 
by da wayyyy !

dia dah lain gilop wa cakap luu ! dak akmal nie..giler..giler...
banyak perubahan kat dia...huhu.... mean...fizikal ..
huh...dulu white skin...muka innosence.... sekarang...
homakkk meletops ! owh..maybe dah bertukar hormon kot..*erkk*
meanss.... dah masuk 15 tahunnn....mula lah nak melihat dunia
remaja kott .hehe .. tiba-tiba rasa hati dah tawar pahit pedas...
(makk jiwang tak hengat pulak) hahaha ..buat terok punya la
tak hengat aku nie.... heeee ~ apasal la aku
terjebak dlm adobted relay nie..... parah !parah ! 
parahhhhhhhhhhhhhhh  !!!!!!

⇦past
future⇨