19 Nov 2012
pray for them

tomorroww ...ah aku nak kena balik kampionggg..

 huarhhhh !!! tamatlah riwayat masa tuk aku bermaharajalela 
depan labtob ..(-_-) gilerr makss ! agak2 apa
benda yang boleh dibuat oleh aku ah? dah lah dak akmal
cam ntah hapo2 joh (-_-) owh lupa dia bebudak lagi :| .
*apsal banyak kali sangat aku sebut pasal budak nie -_-*


sooo ...annoying ! -_-''  hahhhh ! *muka bosan*
makin lama blog aku makin kehilang topik kans ?..
makin ntah hapa2 je ....sebabbbb aku dah habis idea.
adakah dah takda kejadian2 gempak/speciel/tak berapa
best yg berlaku dlm life aku ! have no idea ,
no solution ! anyway ... aku rasa macam aku dahhh 
totttttttt ..agagagaga malas hah taip .*malu U_U*
  
okay ..back on the top of topik "pray fo them" who?
mereka adalah saudara2 kita yang sedang berjuang di Gaza. .
dekat facebook ,memang banyak sangat aku baca .
sebak sedih semua ada .Masya Allah ...Subhanallah ...
takda apa yang boleh kita lakukan selain BERDOA !
sama2 berdoa semoga rakyat palestin semakin bertambah tuk
terus berjuang ,, semoga Israel laknatullah lenyap dan hancur !
Aminn aminn ya rabbal Alaminn .. 



dengan keajaiban Allah saja yang boleh mengatasi segala2nya ..
aku ada banyak macam peristiwa yang diluar jangkaan yang 
telah berlaku kat sana ..Subhanallah .. semua tu kehendak Nya ..
 
bila dari segi lain,,pada diri aku ...kadang2 aku mcm baru
tersedar ..yg aku nie banyak dosa ..**istigfar* astagfirullahh ..
sebak kadang2 bila aku baca2 sesuatu pasal akhirat ...
dan lebih sebak bila aku baca ttg Rasulullah ....memang takleh 
nak bagitau camna punya sebak tu..tapi yg pasti ..
hati aku nie memang Terasa sangat rindu kat Rasulullah..
walaupun aku tak penah tgok muka dia. . . 

hmmhmm 
*selawat ke atas baginda* 
⇦past
future⇨