12 Nov 2012
happy birthday dak Kila :'D


hari-hari aku tak sedar yang aku bukan budak2 lagi...
aku bukan lagi budak yang selalu gaduh2 dengan abang dia,
aku bukan lagi budak yg selalu nangis2 tak tentu hala sebab 
kalah gaduh ngn abang dia,
aku bukan lagi budak yg suka koyak2kan buku abang dia,
aku bukan lagi budak yg selalu pakai baju abang dia ...
aku adalahh akuuu..
seorang anak bongsu yang dah jadi anak dara ...
sorang anak dara yang berumur tepat 18 tahun pada
13 november 2012 .
----------------------------
---------------------------------------






nie semua berkat mak bapak aku dok sumbat nasi
tetiap hari kat aku ..hehe ..*tak sangka aku dah besar* :')
keluarga aku pun dah bertambah besar dengan kelahiran
sorang lagi cinonet perempuan . :) cinonet nie bakal 
aku dandankan dia supaya menjadi cute plus meletop
cam achu dia :3 ..... 

HaHaHaHaHaHa Ahamdulillah........ andai orang tanya kat aku apa
hadiah yang aku nak ...hehehe *gelak jahat dulo!* aku nanakkk
adalahhhhhhhhhhhhh ....

Tadaaaaaaaaa !!!!!

owh hensemnyerrrr,,,cutenyerr....ohmakkk !! segak bergayanyerr 
ehehe... see ? simple je kan menda yang aku nak...aku bukannya
mintak Ipad ke,Iphone hape2 S ke,Blueberry ke eh Blackberry ke,
hapa2 je lah menda yang tak murah2 tuh ... 
aku nie dah tergoda dengan Wave Dash niehh..huhu ..nak
sebut pun sempot ! :3
tapi rasa cam tinggal mimpi je lah aku nak dapat menda
alah nie.... nanti elok2 aku dpt,maybe aku akan terminat 
pada menda alah yang lain pulak ..sebab apa?
sebab menda alah nie dah lapuk mungkin !~
:'(

last but not least ...

*pingsan terus aku!*
⇦past
future⇨