20 Nov 2012
gelaks jerp

semakin hari ,aku semakin malas nak mengupdate :'(
sian ko blog... tak macam dulu dah ...duluuuu...jangan ada
masa senggang...terus cepat aku sign in...sekarang?
aku bukak blog orang..baca2x..and bila dah sign in..
malas lak nak taip emel and password sendiri
nie lah jadi nya... kadang2 tu...bila dah sign in je ...mesti
aku akan kata "eh..apsal aku sign in/ apa idea aku nak update
/ apa motif aku sign in nieh -_- "
soklan2 bengong yang selalu sangat aku rasa . -_-
mak datuks punya bosannyer punnn tu takyah cakap lahh..
nak update pun...takda cita2 yang gempaks ,yang best pun takda ...
*sadisss Y_Y



huhuhuuhuhuuduuuuhhhhhnyeeeeerr kauuu ! -,-
soo ..disebabkan sekarang aku sangatttt terlampau
terrrammmmaaattt malassss ...aku bercerita melalui gambar yang ntah
apo2 je lah yeww... :) ..terhibur la yo... kalau tak pung...
buat2 lah terhibur -,-''

wahahahhhh  ...who? who? whoo??


YOUuuuu!


muka cam ala2 asyraf sinclair nieh laa...whoaaa..
cutenyer,,bergayanyerrr..ahahaha...muka budak yang macam
asyraf sinclair nieee..who? whoo?? lu pikir a sendiri
pelikssnyerr akuuu niehhh hahahahaha !


huhuhuxxx *tahan gelak! tahan gelaks!*

warghhhhhhhhhhh hahahhhaaaxx !!


*gulinggg gulinggg gulingggg !!!

huhu..cukup arhhh ..malas dah aku ! padan muka!
padan muka! padan muka korang ! :v
⇦past
future⇨