10 Nov 2012
done stpm sem 1


done stpm :( ..  huhuhhduduhh ...aku sedih ! sebab jem dekat SEJARAH !
nak nangis aku tengok soklan sejarah !dah arh ...!
now baru je sampai kembali kat langkawi . tapi aku rasa mcm 
tak seronok wohh ..(heii... macam2 ah aku niehh)
btw .sekarang aku ngah DEMAM , bukan DEMAM CINTA, bukan
DEMAM NGADA2 GEDIK tu, tapi demam WAVE DASH ! maiiiiiigaddddd !
aku ter"admirer" kat wave dash tu la woihhh ...*sempot niehh*
sampai dah berapa kali masuk mimpi dah ... owhh cute!
awesome! handsome! canteksss! gorgeous ! ayu anggun dan sebagainya~
maiihhhhgaddddd ! huh2! mintak nafas~ mintak nafas~

dahh tuhhh.... selain daripada itu ! aku rasa aku ngah teringat kat
dak akmal sekarang .. hapo barangg ! dahhhh duloooooooooooo !
sekaranggggggggg ..jam ngah pukul 8:40 malam...10 nov 2012 ~
hati aku rasa cammmmmmmmmmmmmm !
ya Allah ..aku nak nangis ! macammm.... aku tak datang 
sini pun takpa...baik aku duduk ngan ayah aku ...sebab aku rasa
cam aku tak masukk ah kat sini...asa cam asing gila,,terpinggir gilos !
ceshhhh ...buat terok ah aku niehh...ya Allah..peningnya..
ingatan habis je stpm .aku bule happy ..tapi makin serabut
pening kepala ada ahhh
uke byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Y__Y


⇦past
future⇨