2 Oct 2012
tolong behave yourself


kepada yang "berkenaan" tolonglah behave yourself !
jangan sampai aku anti kat ko , setakat sekarang aku dongar ramai dah
mula anti ko .tau tak .? sebab apa ? im not sure at all ,
aku macam nak tanya ko tapi aku tak sampai hati nak
dongar jawapan ko . -,- sorry to say yaw .aku dah nampak perangai
sebenar ko . sebenornyer pon ,dah banyak kali aku TERASA dengan
cara ko .tapi aku buat taktau je. sebab aku malas nak layanss
ko . 
kadang2 melawak pon harus kena pada tempatnya bro !
apsal ko perlu _____________ pada kawan aku hah ?!
excuse me .kawan aku uke ! aku tau apa yg dia rasa .
even aku tak rapat sgt dgn kawan aku tu .tapi sekurang2
nya aku kenal hati budi dia . huk alohh haii . apsal ko
perlu buat mcm tu hah ? aku rasa aku pon penah rapat dgn
someone tu .tapi sikit pon aku tak pernah mengaku
kat org lain . hailaaaa .kalau aku jadi ko,
aku kasi masukkan kepala dlm parit gila la !.huh

hmm.hmm. SORRY yaw.  mood tak berapa bagos sikit .
aku mcm nie lah ..kalau aku boring2 dan lepas tu ter"teringat"
benda yg menyakitkan hati aku .mula lah hati nie sakit .!
⇦past
future⇨