26 Oct 2012
selamat hari raya qorban

Selamat Hari Raya Qorrbannnnnnnnn pada semua 
yang mengenali dak kila sama ada secara lansung mahupun
tidak langsung :"D 
kesian aku tengok lembu2 sekalian .... riwayat hidup dorang setakat
hari nie saja ... kesian kesiannn ...nak buat camna kan..dah
tugas korang dan jugak aku pun bertugas untuk melantak
kalian2 habis-habisannnn ...hingga aku konyang ! ^^

huh...fenat sudah ke sana ke mari untuk sesi mengenyangkan 
perut & memenuhkan poket aku yg dah lama rasanya
kosong separuh abad tuh .. sekarang? baru pukul 11 lebih ..
tapi seluruh gumah aku dah golap gelita sebab semua dah
bertemu katil .... fenat seharian jengjalan jeng jeng jeng -_-

tinggal aku sorang duk termanggu terconggok kat depan
lappy nie... ngah teropong2 keypaid tak nmpak huruf
...kang aku bukak lampu,,hado nak kena sound ...!
rumah kengkawan langsung haram tak dipeginya oleh aku ..hehe
kengkawan pun hado yg tak balik ..kesiannn ..miss lahh korang semua!
 ( muah kanan kiri ! ) aku? raya punn tak berapa la sgt.
kena control2 sikit ..apasal? nak STPM lahhh ..
haduiiii ..hapa satu X sentuh g nie...dah berapa kali niat dah aku
niehh..buleh kata hari2 aku niat nak study ..hehe ...tapi
selalu terpesonggg je .. 
⇦past
future⇨