9 Oct 2012
segala macam story -,-

hip~hip ...seriuss punnn ..aku taktau pon yg raya haji 26 haribulan niehh..
huhu ..mood nak beraya dah datangggg tapi dah melencong ke
lainnn gara2 aku teringat yg aku nie BUDAK STPM ! ulanggg
STPMMMMM ! takda dah sepi'em2 menda uh ... :(
gilerr makcekss ! haku cuakkksss doeee ..tapi hapa bule buat
haku terrsangggaaattttt KEMALASAN doee . . . :(
*buroksnyerr perangai aku -,-* 
apsal susah nak BERUBAH ahhh ??? pusinggg kepala aku pikir..
gilerrr bapakkk ...malas gilerrrnyerrr haku eyhhh .
hengat bule laaa henjoy menjoy bila jadi lower six nie ..tapi
TIDAKKKKK sama sekali ! sebab dah pakai sistem semester woo
SETARAF UNI HOKAIHHH (jangan pandang form 6 sebelah mata!)
*muka ganster sambil sentuh hujung hidung* huh

cuma sem 1 nie kitorang takda lagi assignment2 bagai . sem dua
baru akan hado ..dan aku rasa time tu lah aku akan jadi
serupa CACING KEPANASAN TAK CUKUP AIS! ke hulur ke hilir
sambil buat muka sedih ! .... haha .. so sekarang rilex doee rilexx
kita kasi bako dulo tv2 ,kasi terbako itu netbook2,kasi korek2
sampai habis peti ais tuk penuhkan perot ....!
sebab sem dua dah termaktub akan DIET ! *hek elehh,
leh caya ke muka aku nie diet ? tak sempat berapa minit
kompom g korek dapur* cisS ! hahaahaa makan tuk hidup ke
or hidup tuk makan ... CUTTTTT !
psst! pssst! tau tak ? aku tak suka ah kalau terserempak
ngn Dak "ncup" ! dan aku tak suka ah tengok muka dia!
mcm mana aku bule terpesong deria rasa pegi minat kat dia 
dulo hah? maybe time tu aku tak cukup umor kott??
cisSsss ! aku rasa cam nak bedal jah dia .seriusss ! sebab muka
dia memang takleh blah sekarang ..tak macam dulu .!
huk alohhh ! tak salah lagi ! Sah memang haku rabun ! 
GELI MAKSSS OIYHH ! dahhhh .tepesong aku punya cerita!

.............. Jangan sebut! Jangan sebut nama DaK Sengal tu kila!
Jangan ! eh? sapa?sapa?sapa Dak Sengal? sapa g ahhh
Dak sengal yg suka buat status sengal la? kan aku dah
kena kucai secendol? bongang ! -,- btw .aku rasa ko bukan Jodoh aku!
hahahahahhhahah shaye suke! shaye suke! serius ! 
aku rasa ko memang rabun kott or kurang pencarian ..sebab
semalaman aku terpikiau ...dannnn i have my own choice hehe .
dadadididudu ... bukan aku tak syg kt ko..aku sayangggg
giler bapak kt ko..ishhh3x..tapiiiiiiiiiiiiiiiii as friend je lahh...
haahahahah padan muka! padan muka ! dahhh!
nanti aku kawennn aku jemput ko dtg majlis gilang gemilang aku.
hahahaha ..time tu aku nak muka pelikss kat ko
sebab dulu2 ko teringin sgt nak tgok aku buat menda peliks2 kan??
hahahaha ..aku kasi nunjuk2 kat ko! padan muka! padan muka!
HaHaHaHaHaHaHaHa(gelaks kejamssssssssss)

⇦past
future⇨