18 Oct 2012
posmennnn .ponn.ponn -,-"

hado lagi lebih kurang sebulan lagi aku nak stpm .. -_-
Hahhhh ?!!!! whatsSSS ?????! sebulanssss?? biar betol ko ???
(lari kedek2 pegi skodeng kalendar)<-----ngah gosok2 mata tak caya!
gilossss ! biar betikkkk ??? aduhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .. apa tak ketchap lagi eyh!
sejarah? p.am?? sastera???? and .....blablabla... 
selamat berpecah hotak kembali .shitttssssss !
huk alokkkk .rileksss doeeee ! (pujuk diri sendiri) ..alahh
mcm aku pujuk diri aku masa nak dekat2 spm dulo2 . . punya tension
sampai aku dah taktau lagi nak belajor gumano laei hoh ?

rilekss ! rileksss ! .(rileksss amendanya! rileks abah ko?!)
sekolah dah jarang sgt muka aku nieh ..punya malas tak terkata !
cuma satu je sikap terpuji aku ..iaitu aku jarang tido
dalam kelasss ..hahahha ..terpuji wooooo !
sebut pasal kelas ? arh memang aku malas nak cerita ahh .
ikot hati,best lagi masa aku form 5 dulu .. *bule ushar2 mat bunga  -,-*
sekarang tak lagi doee .. nak rasa meluat pon hado .alah biasa la
tuhhhh .tapi sekarang aku dah mula TERASA dgn someone & someone
nie... satu tmbah satu dah bothhh dah .sumpahh aku rasa 
cam tettttttttttttt .! kadang2 aku rasa cm nak lempang muka
aku sendiri lak .hehe . aku rasa cam aku nie ..erkk erkk...
tukang posmen dorang plak .yelaahhh ..... hambek la kat koranggggg .
tak kesah pongggggggggg -,-'' *eiii .rasa cam nak pijak2 !*

huarhhhhhhhhhhhhhhh . . . . . . . . . nak kengkawan aku balikkkkkkk !
aku rasa cam aku nie tukang posmen tak bergaji lakk.
dannn aku tak suka kalau aku rasa cmnie ! cam hapa jahh.
cisSss ! kang aku cerita berlambak2 g..membara lak hati aku!
nie pon dah berasap tak hengat niehh .. hado gak menda nak
rosak kat tangan aku kangggg..... kangmmmbinggggg tol !
nak menaip ponn..punya haku tekann2 nak mampus nie keyboard nie
*taip tak ikhlass*  hado tak sapa sini yg nak aku piat2kan tinga?
or nak suruh aku tarik2kan rambut ke? or nak aku cubit2kan
pipi ke ?? .hado??hadoo??.......
"tolong lahhh..JANGANLAH TUNJUK SANGAT DIRI TU PERASANTAN"
aku dulu pon suka gak bercerita ngn kawan2 aku,tapi
takda lah over sangat .kena lah cut2 sikit feeling kita nie yeww !
kang org bule meluat woo..serius cakap ! 
aku rasa cam takmo pegi sekolahhh jee .... sebab aku taknak 
meluat2 kat org ....(see? ...mulianya hati aku -,-)
huarghhhh .. tolong berubah k? aku dah bosan plus menyampah lah
nak jaga hati org nie.serius cakap ! 
⇦past
future⇨