15 Oct 2012
owh oktober

ah ! aku memang selalu macam nie .arghhh setiap tahun
mesti akan ada jugak pertelingkahan2 aku bak
kanak2 ribena tak umor yg ngah gadoh2 -,- 
ehh ..aku ngah berharap sgt spya bulan saploh nie mendatangkan
byk kebaikan pada aku ..tapi .............sebaliknya plak
yg berlaku ..nasebb...nasebb ... 

cuma bezanya dulo2 aku ada ramai memberssssss ..
sekarang kurengg memberssssssssssssss ...tambah g serabutssss
dulo bule gak luah2 maki2 kat membersssss2 lainn....
sekarang luahh kat ko je lahhh blog oiyy ...btw..bukan takda
membersss dulo2 utk aku nak luahkan feeling ngarot plus ngada2 aku
nie ..just aku taknak kacau diorang2 itussss ...dorang pon sibuk gakk
takkan nak dongar aku maki je derett ..boring gak dorang ponn.
(perhh ..bajet memahami betul aku kann)
haihhh ..rasa cam poning kepala gila2 nieh..nak mencecah dh niehh.
seriuss @_@ ... mencecah ke mana ? ke bantal la bro!
tak sabau nak nidor dah nie...malas ah pikir menda
sekupang dokupang limakupang niehh ... 
macam ah kalau hidup takda prob?? mesti senyum deret kan...
ahhh tanpa sedar ..jam dah pukul 12 lebih..
sedia maklum aku nie alegik tidor lewat2 .... bangon sok
kompom2 aku biol! dadaaaaaaaaaaaaa ~
⇦past
future⇨