11 Oct 2012
minah bajet 2012


pekaborrrrr ?? sihat korr ? dah makan ke belommmm
kalau belommm ,meh laa join sekali dengan shayeeee .
ngah enak melantak meggi niehh.berwap lagi wooo .
kelabu habis screen netbook niehhh . -,-
kalau dah makann tu . jangan la lagi tekan pangkah
kat tepi belah kanan tuhh..aku tembak g kot ! 
hoho .meh lah baca dulo ! alahh .bukan aku nak kutip
cukai tanah ke ,cukai pintu ke ,hapa2 cukai ke 

hahaha .panjang ke mukadimah aku ? fadan muka !
aku meluat lah kat sorang minah bajet nak mampus nie .!
fake giler2 bangang ! sebab apa aku cakap camtu ? sebab aku
pernah jumpa dia hokaih . takda la tera mana pon !
maybe orang akan cakap aku nie jeleshhhh kat dia . 
tapi seriusly takda langsung nak feeling jeles2 kat dia tapi aku
cam nak sepak2 muka dia ada laa...  *psst ..psst ..minah tu
dulo sekolah dgn aku but ! not my friend !* simpang ! sapa nak
kawan dengan ko! >.<

apsal aku tengok gambar ko lain, kat luar ko lain ? memang
lah org lain pon ada jugak mcm tu.tapi ko tu ketara sgt kott .
mau gaya tu ,tong kayu(thank you) la sgt kat aku sebab follow
ko punya twitter kannn..tapi haremm tak follow aku pon .
(bukan aku kemaruk sgt nak difollow tapi dah friend kann)
aku panggil ko BODOH voleyhh ? ye bodoh ye ?
nokhharommmm tol ! *tengok? mulut aku mula dah *

aku pon senornya tak suka kalau aku jadi mcm nie .
tapi hentah lah ...aku rasa kan..kalau ko ada depan mata
aku ,mesti aku :
ikat2 ko kat kerusi,aku tarik2 rambot ko yg serabai tu,then aku
percik2 air kat muka ko,aku buat mimik muka pelik nak mampus 
kat muka ko .(deraan halus) -_- 
arghhhhhhh masalah nya memang aku fuck muka ko .voleyhhh??
-_-

Mood : tak berapa baik .tengah berasap2 telinga niehh .tangan ngah
kepal2 penumbok ! aku mcm nak korek2 je mata ko yg rabun tu.
pastu bajet kurus & putih doeee .wowww ."ohsem" gilerrkan ko!
muka ko mcm artis Tamil laaaaa .hebatnyeee -_-


⇦past
future⇨