27 Oct 2012
blablur blablur blablur dak kila


kembali lagi dalam segmen membongkar rahsia hati
dak kila ! :') asal korang tahu...kalau ado je entry baru dari
aku, hahh !~ tu bermakna adolah perkara2 yang terdetik
kat hati aku nie...tak kira lah...suka ke,gumbira ke, sedih ke,rasa nak
tegajang orang ke, apo2 jolah.... mesti aku semburkan kat sini...
dulu ada gak sembur kat kengkawan ,bestpreng2..
tapi sekarang ...dorang duk jauh bebenor.... susah kit ..
masing2 sibuk kan...... alamakkk ! aku dah lupa lah apa
aku nak sembur hari nie.... berterabor habis semua idea lari cam
lipas kudung .... gara2 aku semangat create muqodimah berjela nie
:'(

alahhh tak hengat lahhh apa aku nak cakap ?? adusss -,-''
.......................
...............................
......................................
ouhhh ...dah mali dah idea ..hah ..aku nak cakap pasal aku punya
feeling yang makin tak berapa bagus nie.... makin lama makin
cam pekasam ! disebabkan aku ngah taksub layan feeling
pekasam tu,, dahhh tak sedor yang aku nie ngah duduk dekat2
penghujung tahun 2012 ..ishhh3x ......... kojap bebenor aih...
rasa cam baru kelmarin je aku habis jawab kertas soklan spm,
cam kelmarinnn je aku ngah bergebot2 beratur nak hantar buku teks
yang "tak berat" tu...cam klmarinnnn je aku ngah tgk kengkawan
aku buat gila meroyan conteng baju sekolah, cam klmarinnn je
aku tgk bebudak laki kengkawan aku tu ngah baling2 telur,
ngah main mercun bola kebaboOm sana kebaboOm sini ...
tahap nak roboh dah sekolah baru aku tu ..
tubtub ?? aku dah dekat dgn tarikh keramat si luncai dah??
AKU DAH NAK STPM?? "huk alohhh, 4 paper je pong"
(suara2 makhluk peliks ngah berbisik) ..memang lah 4 paper...
tapi tak cukup masa dik oiyy..serius ! nak
kata math spm tu tak cukup masa ! singkat lagi masa utk 
paper stpm nie... masa spm dulu,ada gak curi2 time nak
buat taik mata.... nak berangan pun sempat ...tapi ..stpm...
jangan kata nak buat taik mata ! aku nak tekan pensil picit
2 pun rasa cam dah buang masa ! huh !

sibuk dengan problem si jiwangs tu lagi ... haii alamatnya 
aku berenti kolah woihhh *simpang2x!!* yelahh asyik2 aku
je yg kena mengalah, aku je yang kena buat muka sekupang,
aku je yang kena buat muka panda cipan tenuk dan sbgnya...ishh mana
tahan!! muka baik plus gorgeous camnie kena buat muka cap
celups tu... hek elehh ..gorgeous? tapi apsal masih
solo g nie? ishhh3x. tak laku gupenyerrrrrrr :'( 
takpa2...aku ngah menanti prince charming nie !! hehe
⇦past
future⇨