2 Sept 2012
twittjerrrr ..


twitter : say hi to twitter !
facebook : belot pada facebook !
blog : kadang2 sajes
buku : time susah cari aku !
aku : sadap you oulsss !!

wahahahahaha...muka baru kat tweet2 ! buuu ~~
kan dah kena kucai sekali dengan dodol ! .owhh sedapnya 
hehe..tetiba rasa cam best fulek twitter nie..apsal dulo aku
tengok ko cam serabai je ..wehehh ! ;p
aiyy ! rasa cam nak kena tinggal je blog aku nie.wahaha !
tak mungkin !! takan aku tinggal la ekau sampei ku kawen !
aku nak kawen dengan chef voleyh ! ?? bule main masak2
sama2 ! wahah ! (keberanganan). to orang yg nak tunggu
aku 10 tahun tu... hehe ..hulamak . semoga dia lupa ingatan !
(gelak kejamssss) wahahahahaha .gurau ~ -,-
eyhh takmo la serius2 camnie .gerun pulak aku ! herh !
mak oihhh ! apsal aku cakap pasal merapu nie . .
hehe..btw ,aku nak mencari Encik Rahsia aku sendiri .
hehe tengok kaki laa..kan "budak yg duduk depan aku!"
tu pon kalau ko baca ! .-,- . (kentut sebentar)
⇦past
future⇨